Ik had gisteren met mijn ex gepraat veel dingen gezegd enzo waarop hij niet wist hoe die moest reageren. Toen ik vroeg of hij spijt had dat hij mij had gedumpt voor zijn ex… (geen idee waarom ik het vroeg) zei hij ja wel een beetje. En na dat hij dat gezegd had heb ik ook een aantal dingen tegen hem gezegd, en ik weet nu niet echt of ik hem moet geloven over dat hij spijt heeft dat ie me heeft gedumpt! dat hele gesprek blijft tussen ons… Ik wil er dan met zo’n meisje over praten maar die begrijpt me niet of die wil het niet snappen of zo… Dus praat ik er maar over met jongens :’)… En ik heb al heeeeeeeeeeeeeel vaak sorry gezegd voor wat ik heb gedaan toen we het hadden en toen het uit was en ik blijf mijn excuus maken waarom weet ik ook niet… Damn wat voel ik me kut nu -,-
Waarom moet jij je excuseren voor het feit dat hij je gedumpt heeft voor zijn ex?
Ik weet niet of hij liegt of niet… Wat heb je gedaan dan?
Als hij het uitmaakte voor zijn ex en dan ook zegt dat hij ‘een beetje’ spijt heeft, dan duidt dat er toch op dat hij je niet zo ‘geweldig’ vindt?
Klinkt heel bot, maar wees niet naïef.
Idd?
Ik was niet altijd even lief voor hem toen we iets hadden en heb hem nog al gemeen behandeld toen het uit was. Hij had een paar weken voor alles zijn excuus gemaakt voor wat ie had gedaan… Na met een collega van mij gepraat te hebben daarover zei ze: ‘’ ik zou dat gewoon allemaal tegen hem zeggen zodat hij ook weet hoe jij je voelt enzo’’. Dat had ik dus gedaan, en ik heb ook gezegd kijk maar wat je er mee doet…
En ik snap niet helemaal waarom jij telkens je excuses aan hebt geboden, volgens mij ben je inderdaad een beetje naïef. Je bent misschien niet altijd even lief geweest, maar wie is dat wel? En dat je niet lief was had waarschijnlijk ook z’n redenen of niet? En waarom zou jij hem heel lief hebben moeten behandeld? Ja, het is misschien niet verstandig dat je gemeen deed, maar het is toch logisch dat je je een beetje aan de kant gezet voelde.