Moet ik hem geloven?

Hallo allemaal,
Dit is m’n eerste blog of topic dus ben heel erg benieuwd hoe dit eigenlijk werkt, en gaat lopen :slightly_smiling_face:
Oke hier komt het haha. Vorig jaar, ben ik aan de praat geraakt met een jongen, 2 jaar ouder dan mij. We hadden nummers uitgewisseld, en ja, daarna natuurlijk nog een paar keer afgesproken. Jammer genoeg werkte het niet tussen ons, teminste hij vond dat het niet werkte, omdat we 60 km van elkaar woonde, en allebei gewoon te druk hadden. Maar toen kwam m’n grootste schrik. Een maand later had hij een nieuwe vriendin, die ook 60 km van hem woont. Waarom neemt hij wel met haar? Ondertussen blijkt het ook een player te zijn. Hij whatsappt me namelijk contstant en wilt nog altijd afspreken. Ook heeft hij beloofd om later met me trouwen. En daar is hij heel zeker van, en ja ik geloof hem natuurlijk. Maar weetje wat ik niet snap, waarom heeft hij nu wel al 6 maanden met dat meisje, die ook 60 km verder woont, maar wilt hij met mij later trouwen? Ja het klinkt heel stom over dat trouwen, maar hij is 17 en meent het wel, denk ik. Raar toch?
Alvast bedankt voor alle antwoorden op mijn vragen!
xo

Je komt heel naief over. Natuurlijk kan hij niet met jou trouwen. Hij is een player en beter vergeet je hem snel.

Je zegt dat hij een player is + hij neemt met een ander meisje + hij zegt dat hij met je wilt trouwen (terwijl hij een vriendin heeft).

Het antwoord is nee.

Waarom neemt hij met haar? Nou blijkbaar vindt hij haar leuker, en ik zou hem snel vergeten want hij is het niet waard

Trouwen? Met jou, terwijl hij nu in een relatie zit, níét met jou? Klopt iets niet volgens mij… Houdt hij je niet gewoon aan het lijntje?

Om antwoord te geven op je topic titel: Nee.

Zo kun je het zien ja, maar waarom zal hij mij aan het lijntje houden dan?

Omdat ie dat leuk vind…

Oke, jongens zijn een apart geval.

Omdat sommige jongens blijkbaar meisjes in de maling nemen leuk vinden.

Je zegt zelf al dat het een player blijkt te zijn, dus dan lijkt het me ook niet raar als hij niet helemaal eerlijk met je is. Of met zijn vriendin.

Hij is al 17, en zegt dat nu al ongeveer een halfjaar tegen mij. Al ben je 17, ben je toch wel een beetje volwassen of niet?

Klopt, maar ik kan het met gewoon niet voorstellen dat hij het allemaal liegt tegen me …

Hij is dus niet blijkbaar volwassen genoeg, als hij een player is + met een ander meisje neemt + zegt dat hij met je gaat trouwen terwijl hij een vriendin heeft, vind ik hem niet volwassen nee.

That’s the fucking life, accepteer het gewoon.

Okee, I get it ! haha, ik kan het beter maar gewoon laten gaan. Heel erg bedankt!

Ik denk toch echt dat hij dat doet. Hij zegt al een halfjaar tegen jou dat hij met je wil trouwen, terwijl hij niet in een relatie met jou zit, maar met een ander meisje. Dat klopt toch sowieso al niet?

Ja klopt, jammer dat hij me daarin zo heeft laten geloven. Dankjewel voor je antwoorden, ik ben er helemaal uit wat ik met hem ga doen, haha :slightly_smiling_face:

Inderdaad jammer, maar je verdient veel beter dan hem! Succes!