Moet ik hem een bericht sturen?

Hee,

Ik zit met een probleem, en hoop dat jullie me kunnen helpen… Er is een jongen die ik al een tijdje zie zitten, en ik weet dat dat wederzijds is, of was, ik weet het even niet. Het is een vriend van mijn broer en mijn broer zegt dat hij mij wel vaker in gesprekken noemt, dat hij mij knap vindt enzo. Het probleem is dat ik elke keer als ik een jongen zie zitten, het voor elkaar krijg het te verpesten. Nu dus weer, steeds wanneer iemand vraagt van goh, zie jij die ene jongen (die vriend van mijn broer dus) zitten, antwoord ik van nee joh. Nu ik eindelijk mezelf zover had om echt terug te gaan flirten als ik hem zag, en ik dat ook een of twee keer gedaan heb, hoor ik van mijn broer dat hij met een ander meisje bezig is. Ik weet verder helemaal niet of dat serieus is, maar ik weet wel dat ze veel appen enzo. Nu heb ik om een reden eindelijk een onderwerp, en de moed om hem een berichtje te sturen, maar ik ben heel erg aan het twijfelen door dat meisje, waar ik verder dus niet van weet of dat heel serieus is. Zal ik hem een bericht sturen, of moet ik het er gewoon bij laten?

X

Je kan het altijd proberen. Maar hou het eerst oppervlakkig, ga niet meteen sturen hoe geweldig hij is.
Als hij leuk reageert praat je verder, reageert hij bot of wat dan ook, dan kap je het gesprek weer af.

Ja, ik was ook wel van plan om het wat oppervlakkig te houden. Bedankt!

Ik denk dat voortaan als iemand aan je vraag van, zie je die of die zitten? Dan zeg je of helemaal niks of je zegt de waarheid. Want uiteindelijk komt die info bij de persoon waar het om gaat ;p

En hij is verstuurd

En ik heb spijt

Wow en hij stuurt meteen terug

En hij flirt

Wat stuurde hij terug

Hij probeert me over te halen naar een of ander feest te komen

Ga je het doen?

Nee, mijn ouders laten mij nooit gaan, dat is zegmaar echt hét foute feest van het jaar. Ik heb gezegd dat ik volgend jaar wel ga, als ik 16 ben.

Daar komen trouwens vooral van die hockeymeisjes naar toe, dus ik zo ‘Nee ik ga niet, ben geen hockeychick’, en toen zei hij: ‘Je kunt er anders wel mee door als hockeychick hoor!’