Moet ik hem een appje sturen?

Hoi iedereen!

Ik zit nogal ik de knoop… er is een jongen bij mij op school die ik heeeeel leuk vind (we noemen hem even M )
M heeft nu examens en gaat dus bijna van school af… hij is goed bevriend met een jongen uit mijn klas, maar die jongen ken ik totaaaal niet. Ik heb het nummer van de jongen die bij mij in de klas zit. Dus ik kàn hem appen om te vragen om het nummer van M… alleen durf ik dit echt niet :frowning_face: ik ben ongelofelijk onzeker over mezelf, en ik weet niet of ik het aankan als M zegt dat hij mij helemaal niet ziet zitten…
Maar aan de andere kant mis ik hem zooo erg omdat hij niet meer op school is…(de examens worden niet hier op mijn school gegeven)
Wat denken jullie dat ik moet doen?
Help pleasee!!

Groetjes, iemand die M mist…

Ps. Ik heb soms het gevoel dat hij naar me kijkt, en we hebben ook een paar keer oogcontact gehad… :upside_down_face: Maar ik durf niet eens te denken dat hij mij ook leuk vind? Ik weet ook niet wat dat is… ik voel me gewoon veel te onzeker over mezelf…

Heb je überhaupt ooit met M gepraat? Of hebben jullie soms gewoon oogcontact? Dat iemand naar je kijkt betekent namelijk niet dat hij je leuk vindt. Misschien kan je hem toevoegen op Facebook?

Nee, ik heb nog nooit met hem gepraat. Maar dat kan nu ook niet meer, want na de examens komt hij niet meer op school en is daarna weg…
hij heeft geen Facebook.
Maar waarom is het geen goed idee om zijn nummer te regelen…?
Ik weet het niet meer zo goed :grimacing:

Als ik jou was zou ik het dan maar laten voor wat het is. Het komt nogal creepy over als je hem uit het niets gaat appen als hij je helemaal niet kent. Er zijn nog genoeg andere leuke jongens.

Ik zou die jongen niet vragen of M zijn nummer. Kan je M niet volgen op insta en dan een priveberichtje doen?

Vraag hoe zijn examens zijn gegaan en of hij tips heeft (ik maak op dat jij dus geen examen doet)

Heeft hij misschien wel insta? Dan kun je hem hierop toevoegen… Want zoals de andere meiden zeggen kan het een beetje raar overkomen als je hem uit het niets appt.