Ik heb even een ander profiel aangemaakt omdat ik dit verhaal anoniem wil behouden.
Ik heb sinds kort een vriend, nu ongeveer 4 maanden waar ik gelukkig mee ben, maar helaas zie ik hem niet zo vaak.
Ik ben gister op een vervelende manier aangerand door een kennis van een vriend van mij. Hier op zelf ga ik liever niet in.
Ik ben hier heel erg verdrietig onder, ik heb sinds gister ook constant huilbuien en ik voel me een soort van verdoofd. Het liefst zou ik steun willen zoeken bij mijn vriend, omdat ik hem toch het meest vertrouw en ik het sowieso niet aan andere durf te vertellen.
Maar hoe moet ik zoiets gaan vertellen?
Ik ben heel erg bang dat hij boos op mij word of dat hij me niet gelooft of zelfs denkt dat ik erom gevraagd heb. Hij heeft mij namelijk al vaker gewaarschuwd dat hij liever niet heeft dat ik met andere jongens ook omga.
Daarnaast wilt hij vast en zeker weten wie dat gedaan heeft en misschien stapt hij er dan ook nog op af? Dat wil ik absoluut niet. Ik wil niks meer met die jongen te maken hebben, ik hoef hem nooit meer te zien.
Doe ik er uberhaupt verstandig aan om hem dit te vertellen?
Aan de ene kant wil ik heel graag bij hem uithuilen omdat ik me gebruikt, vies en zo alleen voel. Aan de andere kant als ik denk wat kan volgen lijkt het me niet verstandig…
Wat denken jullie?