Haai,
Ik wil dit gewoon even kwijt…het is niet eens echt een probleem…meer dat ik afentoe zo onzeker ben dat het gewoon eng wordt!
Ik heb dus een soort van vriend, hij woont wel iets verder weg en is wat ouder…en zie hem nu dus een paar dagen niet en dan word ik gelijk onzeker…
Hij is niet zo’n smser en stuurt dus ook vrij droge smsjes haha…soms zijn ze iets minder droog en als ie dan weer een heel kort, droog smsje stuurt denk ik gelijk van…hmm, is er iets?
Ik laat dit alles niet merken, omdat ik weet dat het vanzelf wel over gaat…maar ik ben altijd bang dat een jongen me gebruikt en me niet echt leuk vindt.
En hij houdt ook heel erg veel van uitgaan…en hij heeft echt met zoveeel mensen gezoend en ik ben echt bang dat ie dan nu met iemand anders gaat tijdens het uitgaan…want we hebben niet officieel iets, maarja. Hoop dat ie snapt dat het raar zou zijn, maar daar ben ik dan ook weer onzeker over.
Ik vergelijk namelijk alles wat hij doet met hoe ik het zou doen, als ik verliefd ben. Als ik verliefd ben wil ik namelijk zo graag mogelijk en zoveel mogelijk bij iemand zijn…en dat hebben jongens echt nooit als ze verliefd zijn, die willen ook gewoon nog veel met vrienden afspreken. En dat ga ik dan gelijk vergelijken …mja, herkent iemand dit? Tips? Want ik word gek van mezelf! Want ik weet dat als ie me niet leuk zou vinden hij echt niet met me zou afspreken enzo, maar dan komt het idee van ‘gebruiken’ weer in mijn hoofd op.
En als ik (zoals vandaag) niet met hem ben, voel ik me ook erg onzeker…en verveel ik me, en ooooh ik weet het echt niet meer haha.
Help!