Moet ik even kwijt..

Haai,

Ik wil dit gewoon even kwijt…het is niet eens echt een probleem…meer dat ik afentoe zo onzeker ben dat het gewoon eng wordt!
Ik heb dus een soort van vriend, hij woont wel iets verder weg en is wat ouder…en zie hem nu dus een paar dagen niet en dan word ik gelijk onzeker…
Hij is niet zo’n smser en stuurt dus ook vrij droge smsjes haha…soms zijn ze iets minder droog en als ie dan weer een heel kort, droog smsje stuurt denk ik gelijk van…hmm, is er iets?

Ik laat dit alles niet merken, omdat ik weet dat het vanzelf wel over gaat…maar ik ben altijd bang dat een jongen me gebruikt en me niet echt leuk vindt.
En hij houdt ook heel erg veel van uitgaan…en hij heeft echt met zoveeel mensen gezoend en ik ben echt bang dat ie dan nu met iemand anders gaat tijdens het uitgaan…want we hebben niet officieel iets, maarja. Hoop dat ie snapt dat het raar zou zijn, maar daar ben ik dan ook weer onzeker over.
Ik vergelijk namelijk alles wat hij doet met hoe ik het zou doen, als ik verliefd ben. Als ik verliefd ben wil ik namelijk zo graag mogelijk en zoveel mogelijk bij iemand zijn…en dat hebben jongens echt nooit als ze verliefd zijn, die willen ook gewoon nog veel met vrienden afspreken. En dat ga ik dan gelijk vergelijken …mja, herkent iemand dit? Tips? Want ik word gek van mezelf! Want ik weet dat als ie me niet leuk zou vinden hij echt niet met me zou afspreken enzo, maar dan komt het idee van ‘gebruiken’ weer in mijn hoofd op.
En als ik (zoals vandaag) niet met hem ben, voel ik me ook erg onzeker…en verveel ik me, en ooooh ik weet het echt niet meer haha.

Help!

eh, weet hij wel dat hij jouw ‘soort van liefje’ is? ;p

Nou we zijn met elkaar naar bed geweest…en hij maakte laatst een opmerking van “als 't uit is tussen ons” (daarna kwam iets grappigs dus 't was niet raar bedoeld ofzo:P) en ik zei gister gewoon om even te peilen van…“Weetje, ik vind jouw best wel leuk” hij zo; “Oh echt? Nou ik jouw ook hoor” en dan ik weer zo van “Echt?” zo’n beetje plagend :stuck_out_tongue:

misschien moe tje het gewoon uitleggen aan hem.

Wat moet ik uitleggen? :stuck_out_tongue: 't is meer dat ik 't gewoon even kwijt wou…en of iemand tips heeft om van het onzekere af te komen, want het is niet echt nodig denk ik…

tsja…
je kan ook gewoon aan hem vragen:
wil je met me :stuck_out_tongue:
ben je meteen ervan af,
en als ie je dan iets flikt (iets met een ander meisje doet bedoel ik dus)
dan kan je het gewoon uitmaken
zo heb je meer duidelijkheid!

Ja dat is waar…maar hij is 19, bijna 20 :stuck_out_tongue: Dus…dat vragen doet ie niet echt aan enzo haha

Pff…snap er nu niks meer van, hij had vandaag een verjaardag…maar nu gaan hij en z’n vrienden er niet heen (geen zin) en hadden twee vrienden voorgesteld om naar mijn dorp te komen (om uit te gaan)…zei ie nee :S als je iemand leuk vindt wil je toch juist!?

Lastig. Het komt op mij over alsof hij niet echt heel erg verliefd op je is. Ik heb geen tips, sorry.

Ja, maar hij wilt wel afspreken enzo…en als ie bij me is, gaat ie ook altijd veels te laat naar huis omdat ie wilt blijven enzo…

Sorry, maar ik vind het best dom van je dat je wel met hem naar bed ging maar niet eens zeker weet of hij je wel ziet staan.
Dan heb je 't eigenlijk zelf zover gebracht…

Nou, ik ken wel toevallig een meisje die ook heel erg verliefd was op een jongen, ze hadden niks, en hij kwam ook vaak naar haar en dan was het heel leuk, zei ze. Maar ondertussen was hij ook met andere meisjes bezig.

Ik zou in elk geval ook eens verder kijken naar andere jongens, je geeft zelf al aan dat hij nogal op z’n vrijheid gesteld is. Als jij echt een vast vriendje wilt, is hij misschien niet de juiste persoon, denk je niet?

Hij liet wel merken dat ie mij zag staan hoor :slightly_smiling_face: En dat is toch mijn eigen keuze? Alleen nu ben ik aan het twijfelen…maar die vriend die dus zei dat ie “nee” zei…heeft ook lopen stoken enzo…en zegt nu dat ie dus zei dat ie 't nog niet wist en dat ie dus helemaal geen nee zei…ik raak daardoor zo in de war.
Want hij is echt heel lief en als ik bij em ben staren we elkaar ook afentoe aan zonder wat te zeggen en dan kijkt ie zo lief enzo. En hij zegt afentoe ook gewoon echt lieve dingen en hij is totaaaaal geen player ofzo.

Als hij je echt zou willen zou hij denk ik wel wat meer moeite voor je doen.
Ik vind dit harstikke onduidelijk.

Dat is wel waar…maar ik twijfel enorm omdat ik wel eerder een jongen heb gehad die in het begin onwijs weinig moeite deed maar later weer wel…We kennen elkaar ook pas 2 weken nu, maar hij vond 't ook kut dat we elkaar 3 dagen niet zouden zien…en ja, ik weet 't echt niet :stuck_out_tongue: en ik snap wat jullie bedoelen, ik heb ook niet teveel hoop ofzo…gewoon om teleurstellingen tegen te gaan.

Wtf, jullie kennen elkaar pas 2 weken? xD
Hoe kun je dan zeggen dat hij geen player is en niet vreemdgaat?
Ik wil je echt niet afzeiken, maar als je elkaar pas twee weken kent…

Hij was nog maagd…dat ten eerste…hij haat vreemdgaan, is nog nooit vreemdgegaan. Kon niet eens bij de vriendin van een vriend van hem zitten…aangezien hij wist dat die vriend was vreemdgegaan. Hij heeft ook niet veel relaties gehad ofzo…en we hebben al een aantal keer afgesproken en veel gepraat vandaar :stuck_out_tongue:

Idd. En vervolgens zit je hem te verdedigen bij alles wat Kloot zegt. >_>

Wat is dan nu eigenlijk waar je mee zit?
Want alles wat ik zeg probeer je te ontkrachten.
Snap ik opzich wel, maar dan moet je ook het hele verhaal eromheen vertellen.
Nu komt het op me over alsof je hem pas 2 weken kent, seks hebt gehad, maar hij je niet het gevoel geeft dat hij iets met je wil.

Nee…ik wil alleen meer uitleggen :stuck_out_tongue: Want het verhaal in de beginpost staat niet vol met alle details zeg maar…