Moet ik er mee kappen?

Ik heb nou al een hele tijd een crush op een jongen. Ik had hier voor ook al een crush op hem. Maar heb gewoon echt een zwak voor hem. Hij hoeft me een keer te zeggen dat ik leuk ben of me lief vind en ik ben al om. Nou app ik echt heel vaak met hem, en ik krijg ook altijd lieve berichtjes van hem. Hij zei laatst bijvoorbeeld dat hij me niet wil verliezen aan een ander, en me leuk vind, ik speciaal voor hem ben zulke dingen. Nou is dus het probleem elke keer als ik wat met hem wil afspreken is het ja ik moet eerst nog even wat doen, ik laat je weten. Maar dan hoor ik dus niks meer van hem en laat hij mij eigenlijk gewoon keihard zitten. Ik heb zelf zoiets van ja ik geef je nog een kans, maar als je die verpest ben ik er ook klaar mee. Want hij kan wel zeggen dat hij me niet wil verliezen aan een ander, maar doe dan ook moeite voor me denk ik dan. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik hem dan toch weer elke keer een kans geef omdat ik gewoon echt verliefd ben. Het is verder ook gewoon een hele lieve jongen, alleen ik weet gewoon echt niet wat ik hier mee aan moet. Het is verder ook echt niet het type jongen van ja alleen voor de seks en meer niet. Maar ook valt me op dat hij ook niet zegt wat hij doet en waar hij heengaat. Ik weet wel dat hij wel een zwaar verleden achter de rug heeft. Zoals handelen in drugs. Maar hij zegt dat hij er mee gestopt is, en dat geloof ik ook wel. Maar begin toch echt te twijfelen dan over hem. Ik wil hem zeker niet kwijt en het is ook echt niet het type loverboy/player.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moet het gewoon even kwijt haha. Bedankt alvast voor jullie hulp!

Gewoon een laatste kans geven. Als hij je echt leuk vind komt hij wel. Anders gewoon laten varen.

Zeg gewoon dat je binnenkort met hem af wil spreken, je hebt er meerdere keren om gevraagd maar het is er nooit van gekomen. Het word nu een keer tijd.

Dat zeg ik ook steeds, en dan is het ja komt goed en dan komt het er weer niet van.

Ja ik hou volgende week feest voor me verjaardag, maar als hij het dan weer flikt om niet te komen of niet te reageren zeg ik hem ook gewoon de keiharde waarheid hoe ik er over denk.

Zeg gewoon dat het wat te lang heeft geduurd, en dat hij wel wat meer mag laten zien dat hij graag bij je wil zijn.

Ik snap je situatie, en ik weet hoe het is om een zwak voor iemand te hebben… Ik denk dat je hem nog een laatste kans moet gunnen en nogmaals een afspraakje wagen, heeft hij weer een smoes zou ik het hem eerlijk vertellen dat je het heel vervelend vind dat hij steeds niet kan ( omdat je hem zo graag wilt zien, toch?)

Succes meid, en mocht er nou geen zinnig antwoord uitkomen, probeer hem te vergeten, je wilt niet iets met een jongen die maar 50 procent voor je gaat en steeds niet kan afspreken. Er zijn genoeg andere leuke jongens op de aardbol en op ieder potje past een dekseltje!

:hugs:

Jullie zijn schatten! Bedankt! Ik heb trouwens met hem gepraat. Ik had gezegd dat ik wou weten waar ik aan toe ben en dat ik gewoon niet weet hoe het nu verder moet tussen hij en ik.
Toen zei die terug: Ik wil je gewoon beter leren kennen snapje, je bent lief en ziet er goed uit, ik ken je al een redelijk tijdje alleen we hebben mekaar lang niet gezien dus ik kan nu moeilijk gaan zeggen dat ik iets met je wil… Maak je niet druk als jij bij mij hoort en ik bij jou, komt dat heus wel goed.
Weet niet of dit een beetje een goed teken is of niet? :flushed:

Lijkt mij een goed teken hoor! Geen zorgen over maken dus en elkaar beter gaan leren kennen. :slightly_smiling_face: