Moet ik een jongensvriend op afstand houden wegens...?

(Dit account wordt gebruikt door meerdere meiden. Dit melden we, omdat we niet de indruk willen creeren dat er één gek meisje op dit account zit met een heel hectisch liefdeleven. Er zijn verschillende liefdeslevens.)

Ik ben vrienden met een jongen. We zitten heel vaak aan elkaar, we knuffelen elkaar. We geven absoluut beide veel om elkaar. Ik ben vaak getest door vrienden van ons en hem zelf of ik hem echt leuk vind. Dan loop ik bijvoorbeeld langs hem terwijl hij flirt met een ander meisje terwijl zijn vrienden als pottenkijkers toekijken of ik jaloers ga worden. Ik heb de test doorstaan, want ik reageer nonchalant. Ik kan er best tegen. Ik vind het ook niet erg als hij met een ander zoent, want er vindt geen emotionele band plaats. Het is een vriend die ik een beetje leuk vind. Als hij een vriendin krijgt waar hij helemaal gek op wordt, zal ik wel jaloers worden. Dan heeft hij met een andere meid een emotionele band. Hij vind mij ook lief en leuk, maar net als mij niet heel erg. Ik voel dat aan en ik merk dat. De dingen die hij verwoord over mij voel ik ook over hem. Ik flirt gewoon met andere jongens en ik vind genoeg andere jongens leuk. Hij heeft precies hetzelfde. Moet ik deze jongensvriend op afstand houden omdat we elkaar (maar een beetje) leuk vinden of moet ik gewoon vrienden blijven. Ik ben bang dat het om meer uitdraait en dat wil ik niet. Dan krijg je alleen maar gezeik en hoofdpijn. Heeft iemand ervaring? Wat is het verstandigste om t doen. Hij heeft me een keer gevraagd hem af te rukken en dat weigerde ik expres.

oke ik ga je even noten, ik laat het je wel weten als ik klaar ben :slightly_smiling_face:

ik heb je genote :stuck_out_tongue:

Hij heeft me een keer gevraagd hem af te rukken en dat weigerde ik expres.
nou dat klinkt niet erg liefdevol.

ahm juist…

beetje vaage bende,.,.
ik zo chagarijnig worden als k de hele tijd getest werd :s

wrm blijf niet niet gwn alleen vrienden met hem , klein beetje afstand, en als hij jou leuk vind komt hij wel naar jou toe, zo niet weet je waar je aan toe bent

het is een beetje een rare vriendschap die je met hem hebt,
maar soms heb je zo’n band met iemand dat je dat ook kan uiten in een soort van liefde, niet echt liefde van verliefd zijn, maar liefde voor die persoon omdat je band zo speciaal is. dat is het een beetje denk ik.
ik denk dat het verkeerd is om dingen met hem te doen als zoenen en hem aftrekken enzo. bewaar dat voor een jongen waar je wél echt verliefd op bent.

Lol.Opeens lees je die zin op het laatst.

Mja ik zou afstand houden

ik ook afstand
en zeggen dat hij zichzelf moet rukken rare vraag

Ja indd! Die laatste vraag… euhm; NEE? Dat maakt echt een rare indruk op me, dat vraag je toch niet?

Ik denk dat je gewoon een vriendschappelijke band heb. Ik knuffel ook met mijn jongens vrienden en er is niks raars aan ofzo xd

Heb je de een na laatste zin niet gelezen?

Sorry hoor, maar ga maar eens goed nadenken hierover. Vind je hem echt leuk of is het gewoon (ik weet geen woord hiervoor dus ik zeg) stoeien? Want als het alleen stoeien is, zou dit later veel last meebrengen en ben je zo je beste vriend kwijt.

als je echt zeker weet dat je niet verliefd op hem gaat worden, en dat ook niet wil, zou ik afstand houden. maar als je toch wel iets wil, denk ik dat het ook wel kan lukken, als ik het zo lees.