Moet ik dit geloven?

Hoi xD

Ik vroeg me af wat jullie in zo’n situatie zouden doen;;

Ik ben dus zegmaar niet zo heel populair op school (niet dat me dat boeit ofzo maja :stuck_out_tongue:) Ik heb hele goede vriendinnen dus ben echt niet eenzaam of zo xD
Nou kreeg ik dus net via hyves een bericht van eig het meeste populaire meisje van VWO4 (ik doe dus ook vwo4 he :stuck_out_tongue:) over dat een vriend van haar (die ik natuurlijk wel ken) verliefd op mij zou zijn en dat hij eigenlijk heel verlegen is en een keer wat met me zou willen drinken.
Nou eerlijk gezegd, weet ik niet of ik dit wel moet geloven. Die jongen is namelijk echt alles behalve verlegen en tegen dat meisje heb ik denk ik in 2 jaar zo’n 2 zinnen tegen gezegd ofzo xD Misschien zelfs minder…
Ik ben trouwens totaal niet geïnteresseerd in die jongen en denk eerlijk gezegd niet eens dat hij zelf weet dat hij verliefd op mij zou moeten zijn…
Wat moet ik terugsturen naar haar? Ik wil eerlijk gezegd niet een onderwerp van grappen van hun zijn ofzo de komende tijd en ik wil ook niet wat drinken met die jongen en zeker geen verkering…

Wat een lang verhaal xD
Nou, hopelijk hebben jullie het gelezen en kunnen jullie mij tips geven over wat ik terug moet sturen en wat ik sowieso moet doen xD

X

Dat als hij dat echt wil het zelf maar moet vragen.

ja idd:

okee…
Als het echt zo is laat hem het dan zeggen.
x

Volges my is het niet waar

Ze halen denk ik een grap met je uit.

of gewoon helemaal niet op ingaan?
als je toch niks met hem wil…

Je zegt zelf dat je niks met hem wilt drinken. Dan is de keuze toch niet zo moeilijk?

Hoe is dat ´populaire´meisje?
Is het " Ik ben populair omdat ik altijd iedereen afkraak"
Of een " Ik ben populair omdat ik aardig ben "
Of een " Ik ben populair omdat ik knap ben" type?

Zou er niet op reageren. Zoals de mensen boven me al zeggen laat hem dan maar naar je toestappen! Straks is het een grap dus zou het gewoon negeren of terug zeggen van ; Laat hem dan maar naar me toe komen ofz.

Ja das waar xD
Maar helemaal niks antwoorden of antwoorden dat hij het zelf maar moet vragen?

God, ik ben een twijfelaar sorry :stuck_out_tongue:

zeg (schrijf)

Ik val niet op verlegen jongens. Laat hem maar naar mij toe komen als dat zo is.

Nou het is een populair meisje omdat ze 1 jaar ouder is (blijven zitten), op zich best knap is maar vooral omdat ze meer met jongens omgaat dan met meisjes.
Ze kraakt niet echt mensen af ofzo, maar vind zichzelf volgens mij wel heel aardig xD

ik dénk dat het gewoon een grap is :wink:

Je moet je zelf niet laten kennen en gewoon een bericht terug typpen:

Hee!
Okee dan…
Ik ken hem niet zo heel erg goed he;) Durft hij het niet zelf te vragen?
XXX

Net zoals mensen hierboven hebben geschreven;
‘Als hij echt iets met me wilt, moet hij dat maar zelf doen.’
want straks is het een grap, dan ben je het gesprek van de dag.

oke, mij lijkt het meer een grap maar van de andere kant waarom een grap waarom zou ze dat doen? Daar heb jezelf toch geen lol mee vooral dat jullie elkaar zowat neit kennen. Maar eigenlijk wat maakt het uit je ziet toch niks in hem dus of het nou een grap is of niet ‘je hebt er niks aan.’

lijkt me ;p

Of gewoon:

Nee.

Dat zou ik best vet vinden als je dat doet whaha x’D

Hmm, ik denk dat ze jou in de maling neemt

Ja dat vond ik indd ook al zo raar xD Ik zou niet weten waarom zij dat zou doen; ze is nooit echt verschrikkelijk onaardig geweest ofzo… we praten gewoon nooit :stuck_out_tongue:
Maar goed ik ga denk ik gewoon antwoorden wat bathroom zei, dat is denk ik wel het beste…

Stuur:

Haha oke als dit echt waar is, moet die het zelf maar vragen. Maar ik geloof dat die niet zo verlegen is :slightly_smiling_face: