Hoi xD
Ik vroeg me af wat jullie in zo’n situatie zouden doen;;
Ik ben dus zegmaar niet zo heel populair op school (niet dat me dat boeit ofzo maja ) Ik heb hele goede vriendinnen dus ben echt niet eenzaam of zo xD
Nou kreeg ik dus net via hyves een bericht van eig het meeste populaire meisje van VWO4 (ik doe dus ook vwo4 he ) over dat een vriend van haar (die ik natuurlijk wel ken) verliefd op mij zou zijn en dat hij eigenlijk heel verlegen is en een keer wat met me zou willen drinken.
Nou eerlijk gezegd, weet ik niet of ik dit wel moet geloven. Die jongen is namelijk echt alles behalve verlegen en tegen dat meisje heb ik denk ik in 2 jaar zo’n 2 zinnen tegen gezegd ofzo xD Misschien zelfs minder…
Ik ben trouwens totaal niet geïnteresseerd in die jongen en denk eerlijk gezegd niet eens dat hij zelf weet dat hij verliefd op mij zou moeten zijn…
Wat moet ik terugsturen naar haar? Ik wil eerlijk gezegd niet een onderwerp van grappen van hun zijn ofzo de komende tijd en ik wil ook niet wat drinken met die jongen en zeker geen verkering…
Wat een lang verhaal xD
Nou, hopelijk hebben jullie het gelezen en kunnen jullie mij tips geven over wat ik terug moet sturen en wat ik sowieso moet doen xD
X