Moet ik dit doen of niet?

Ik ben sinds ongeveer 3 maanden stapelverliefd op een jongen. Ik dacht eerst dat hij mij ook leuk vond door hoe hij tegen mij deed enz… Ik heb domme dingen gedaan (ik ga dit hier niet allemaal vertellen, te lang verhaal) en nu zie ik hem al 2 maanden niet meer. Ik wil dolgraag weer met hem afspreken om mij van mijn goede kanten te laten zien. Hij zei dat hij er geen behoefte aan had en ik weet gewoon zeker dat dat door mijn domme acties zijn geweest. Ik vroeg hem om nog een kans om mij van mijn goede kanten te laten zien, want nu kent hij alleen maar slechte kanten van mij.

Hij heeft hier nog niet echt op gereageerd. Wel sturen wij elkaar heel veel seks getinte berichtjes naar elkaar en ik ben ook nog stapelverliefd op hem, en ik mis hem verschrikkelijk…
Hij vroeg al een tijdje om een naaktfoto van mij en nadat hij lang had gezeurd had ik er een gestuurd (ja je doet domme dingen als je verliefd bent :wink: ik ben btw niet bang dat er wat mee zal gebeuren aangezien ik ook wat foto’s van hem heb enz…)

maargoed, hij zei laatst dat hij het wel met mij zou willen doen etc, en wil serieus afspreken voor seks. Ik wil alleen maar bij hem zijn en zag dit als een kans om bij hem te zijn, dus ik zei dat ik dat wel wilde. Ook hoop ik natuurlijk nog heel erg dat hij wat voor mij zal gaan voelen.

Ik mis hem verschrikkelijk en zal dolblij zijn om uberhaupt weer bij hem te zijn… maar nadat ik er beter over had nagedacht bedacht ik me dat het hem misschien alleen daar om zal gaan. Ik heb het hem gevraagd en hij gaf t toe, hij zei ook dat hij niks voor mij zal gaan voelen. Ik ben nog steeds van mening dat hij me nog echt niet goed genoeg kent en alleen slechte eigenschappen van mij kent…
Maar ik wil ook niet gebruikt worden. Wat moet ik doen? Wat zouden jullie doen? Zal ik voorstellen om eerst een keer af te spreken zonder seks? En als hij dat niet wil gewoon mee kappen? Ik weet het gewoon niet.

Omg wat denk je zelf :’) hij heeft geen behoefte om je te zien maar wél als er seks aan te pas komt!

DOE HET NIET.

Ik snap niet dat je het uberhaupt probeert. Die jongen wil seks met je, meer niet. Je kan hem moeilijk pushen om eerst zonder seks af te spreken, het is niet alsof hij dan opeens wel hotel de botel van je is… Waar is je zelfrespect? Je verdient toch een jongen die voor JOU gaat, die jou dolgraag wil zien en echt geen seks met je hoeft om het leuk te hebben?

Ja snap ik wel, liefde maakt blind. Maar (bijna) ieder meisje verdient gewoon een vriend die echt voor jou gaat, en niet voor de seks. Komt wel goed meid! Probeer hem een beetje te vermijden, dan raak je sneller over hem… Je komt ooit een jongen tegen die niks liever wil dan jouw goede kanten ontdekken.

Ik vind het zowiezo al heel erg dom dat je een naaktfoto van jezelf stuurt, hij neemt je niet serieus en misschien lacht hij er wel om met zijn vrienden, lekker dan. Plus hij wil alleen maar met je naar bed… Je verdient beter!

Hem vergeten! Hij maakt misbruik van jou verliefdheid en dat hoort helemaal niet! Probeer al het contact met hem te vermijden want dit is geen goede jongen voor jou.

Als je hem echt leuk vind, luister dan naar wat hij zelf zegt: hij wil je alleen voor de seks en voelt niks voor je en zal niks voor je gaan voelen. Duidelijk verhaal toch?

Niet doen want je gaat er spijt van krijgen.

ze hebben boven mij allemaal gelijk, je gaat er spijt van krijgen,
hij gebruikt je alleen maar. klinkt hard maar je moet hem vergeten!
en ga nooit meer naakt foto’s sturen naar jongens.

Je moet doen wat het beste voor jou is.
En in dit geval: is afspreken dat niet!
Ookal ben je verliefd.
Als ik het zo hoor, doe die hele jongen het alleen maar om de sex.
Dus please, wees een verstandig meisje en zet hem uit je hoofd :wink:

xx

Meid, seks met hem hebben zo dat die gevoelens voor je gaat krijgen. Dit vind ik echt diep triest. En er van uitgaande dat jouw `slechte tijd`te maken had met jongens en seks, vind ik ook niet bepaald dat je je best hebt gedaan om je van een goede kant te laten zien met je naakt foto. Geloof me dit is hopeloos, dit gaat niets worden. En als je lekker zin in seks hebt, waarom ook niet.

Sorry voor mijn eerlijkheid trouwens.

Dat heb je goed aangepakt! Eigen baas :slightly_smiling_face:! Laat je nu zeker niet alsnog overhalen he, je verdient beter :slightly_smiling_face:!