Moet ik deze relatie aangaan?

heeej,

Ik zit met een klein dramaatje in mijn hoofd,
Ik heb een tijdje terug een jongen ontmoet,
we hebben al een aantal keer afgesproken en we zitten dan ook echt als un stelletje,
gewoon leuk stoeien/kloten + tv kijken of andere dingen doen.
Hij vroeg al een aantal keer of ik zijn vriendinnetje wil zijn maar ik weet het niet,
Ik voel me echt zo op mn gemak bij hem alsof het mijn familie is kan namelijk alles doen wat ik wil,
Maar ik voel geen vlinders. Ik weet dus ook niet of ik deze relatie met hem aan moet gaan?
Ik heb nog nooit een relatie gehad dus geen ervaring…

Iemand die hier zijn mening ff over kan vormen en het in een reactie kan plaatsen? ik zit namelijk echt in de knoop…

xx

Het eerste wat ik dacht toen ik dit las was: als je twijfelt, zegt dat toch al genoeg… Dan wil je het diep vanbinnen niet… Maar op zich snap ik je twijfel wel, misschien voelt het voor jou gewoon meer als een hele goede vriendschap/familie-achtige band. Voel je je wel aangetrokken tot hem, als in: vind je hem aantrekkelijk etc.? En hoe oud ben je? Verder zou mijn tip vooral zijn: praat hierover met hem. Communicatie is altijd het sleutelwoord en geef hem vooral geen valse hoop… Het is goed dat je er voor jezelf over nadenkt, maar deel deze gedachtes ook met hem, zodat hij weet waar hij aan toe is!

Ik ben zelf 16 en hij is 19… en ik voel me aangetrokken tot hem, dat is de reden waarom we zijn gaan afspreken… :confused:

Probeer anders nog wat vaker af te spreken

slim plan ik denk dat ik dat ga aangeven

Op die manier weet je of je die kriebels nog krijgt of niet.
Op een gegeven moment krijg je het gevoel van; ik wil een relatie met hem
en als dat gevoel niet komt na een aantal weken dan weet je dat je het niet moet doen

dankjewel :slightly_smiling_face: x

Leuke dingen gaan doen waarbij je elkaar beter leert kennen. Ik snap het wel van de vlinders, als je niet weet wat het is, kun je het ook niet voelen en herkennen