moet ik antwoorden of niet ?

ik heb een paar weken gelden een super leuke jongen ontmoet op een feest. en nu heb ik sinds gister pas z’n msn en via msn kreeg ik z’n nummer.
maar ik heb dus gister heel de dag en vandaag gewacht tot hij mij zou smsen en toen uiteindelijk heb ik hem maar gesms

dit is wat ik smste;
“(naam) kan vrijdag niet met mij naar de film!! dus nu zie jij hem eerder dan mij :expressionless: onthoud alle leuke grappen maar, dan kun jij ze alvast aan mij vertellen xx”

(want op msn hadden we het over een film waar hij vrijdag heen zou gaan met zijn vrienden en ik zou ook vrijdag naar die film gaan met (naam) - wel andere bios)

en nu antwoorde hij;
“oh oke is goed xx”

wat moet ik antwoorden??

Het is niet echt een antwoord waar je nog op kunt antwoorden… Ik zou denk ik eerder wachten tot hij die film heeft gezien en dan smsen (als hij dat niet eerst doet), anders komt het misschien een beetje opdringerig over…

Ik zou niks meer smsen xD

@ allebei hierboven : mee eens;d

wat HiddenAffection zegt (:

het komt idd opdringerig over.

Dat soort antwoorden haat ik echt. Zo kortaf altijd!
Maar inderdaad, er valt niet veel meer te zeggen. Niet smsen dus :]

maar ik wil zo graag iets zeggen!! ik wil wel contact houden

Doe ff serieus niet zo dramatisch. Leuk dat je wat wilt sturen maar wil je ook als een stalker overkomen? Als hij je leuk vindt, antwoord hij uit zichzelf wel en anders is hij niet serieus en niet geïnteresseerd in je. Accept it.

Word echt moe van die desperate topics af en toe

Jongens hebben een extreem talent om een gesprek af te kappen zodat jij je gaat zitten opvreten in je kamer omdat je wil sms’en en toch ook weer niet etc.