moet het kwijt help me

Laten we vanaf het begin beginnen lang verhaal
ik ken sinds 2 maanden een jongen genaamd T , ik ken hem via mijn klasgenoot enzo ik ging paar keer met T naar buiten en ik begon hem steeds leuker te vinden op een dag dat we samen op een bankje zaten ik op zijn schouder lag we hielden elkaars handen vast en ik voelde het " de chemie" alles was perfect we hebben gezoend en dit heb ik nog nooit gevoeld we hadden diepgaane gesprekken over zijn verleden en de mijne best veel meegemaakt allebei hij heeft dit nog nooit eerder het aan iemand vertelt ik voelde me speciaal ik wou hem vertellen dat ik hem leuk vond omdat ik eigelijk 100% zeker vanwas dat die mij ook leuk vond ik ben niet zo’n stalker die uit niks een jongen leuk vind etc volgende dag vroeg die aan mij over een meisje die ik kende Y dan hij haar leuk vond en dat ik mischien met haar wou gaan praten omdat hij niet wilt dat hij geplayd word door een meisje en dat die geen pijn wil en dat ik hem als enigste begrijpte endat ik het aan haar wil uitleggen . ik ging kapot van de pijn hoe blind kon hij zijn dacht ik hallo ik ben hier op jou ik dacht jij ook op mij met leed en pijn deed ik normaal en heb hem geholpen met Y . En ikdacht wat is dit ik voel me echt verschrikkelijk ik weet dat ze niet goed voor hem is en ik wil ook niet gaan stoken ik dacht echt dat wij iets hadden ik weet niet wat ik nu moet doen en ik slaap niet goed ikdenk alleen maar aan hem enig advies?

Ik heb geen idee, dit is een up. Succes meid

Accepteren denk ik maar.

Een tip: leestekens vergemakkelijken het leesproces. Daarbij kunnen hoofdletters ook helpen :slightly_smiling_face:

Hej, Ik ken het gevoel, Maar je moet eerlijk tegen hem zijn,
Stel dat je in een diepgaand gesprek met hem bent, en zeg hem dat je hem eigelijk wel leuk vind, maar dat je niet wil stoken ofso.
Eerlijkheid is het belangste x
:flushed:

Ik zie maar 1 punt…

jaa sorry voor leestekens etc was 3 uur in de nacht ik dacht laat ik het maar snel doen

me vriendinnen hebben allemaal vriendjes of zijn opvakantie de meeste die weethet niet ik voel me zo erg ik kon ook gwn zeggen tegen hem nee ik zeg het niet tegen haar voor je ik jeb het gevoel dat ik hun dichterbij elkaar heb gebracht , ik weet zeker als ik niet tegen haar had gepraat dat het niks tussen hun zou worden hij luistert altijd naar me als ik zeg dat diegene slecht is of goed maarja ik zou er nu mee moeten dealen dankjewel

Het is nu niet drie uur 's nachts dus nu kan je wel met leestekens typen toch? ik wil je graag helpen maar zo lukt het lezen echt niet :slightly_smiling_face:

Zit er geen punt op je toetsenbord?!