Moet het even kwijt, sorrie

*knuffel*

Je kan er niks aan doen dat je die dingen vroeger niet hebt gedaan, want je was te jong om het te doen.
En van eergisteren, tja, je denkt toch gewoon aan haar? Je hoeft niet persé iets te zeggen als je aan haar denkt en haar mist.

^^ja, ik weet het…

Spookshow_Baby: bedankt

na regen komt zonneschijn (L)

^^ hopelijk…

aww *geeft knuffel*

het komt allemaal wel goed.

Het gaat er niet om of je het hardop uitspreekt dat je het jammer vind van je oma, of het tegen de andere mensen deeld.
Je kuntook gewoon aan har denken en haar missen. Niemand neemt het je kwalijk als je zoiets niet durft.

Je kunt niet alles meteen goed doen. Sowieso is het trouwens ook niet fout wat je doet, iedereen doet het op z’n eigen manier.

het komt allemaal wel goed toen ik klein was was een vriendin haar vader weggegaan bij haar moeder en toen steunde ik haar en trekte gekke bekken .
Mischien moet je meer naar hun toe trekken ?
of doe leuke dingen ?
*knuffeltje voor jou *

Bedankt allemaal,

Squishy/Zebrasok/femke610: ik weet het
VoodooQueen/femke610: bedankt:

komt wel goed schatje

http://94.100.116.108/46800001-46850000/46832901-46833000/46832919_5_oRBN.jpeg

bij jouw zijn het tenminste niet de leeftijdsgenoten die ineens allemaal doodgaan, gevolgd door je familie, gevolgd door je zelfverzekerdheid…

En dat het eigenlijk niet zo gek is dat ik moeilijk mensen vertrouw,
Na alles en iedereen die mij (en dierbare) wat hebben aangedaan…

tuurlijk is het moeilijk om mensen te vertrouwen omdat je alles van jezelf geeft aan sommige mensen en als ze er dan misbruik van maken waardoor ze jou kwetsen dat je dan twijfelt of er uberhaupt iemand is die je kan vertrouwen op deze wereld, maat je moet weten dat er altijd iemand is die je kan vertrouwen:
je moeder, oma, opa of een vriendin die je al heel lang kent
er is altijd iemand die je opvangt als je een fout maakt

en dan nog iets,
ik heb zelf ook spijt dat ik zo weinig bij je begrafenissen van mijn opa`s en oma gedaan heb,
maar ik denk wel elke dag aan ze, dit klinkt misschien raar, maar een keer toen ik moest huilen omdat mijn oma overleden was, dacht ik dat ze een gedichtje fluisterde wat altijd veel voor mij betekende en toen voelde het net of ze mij aaide over mijn wang, net zoals ze vroeger altijd deed

wat ik hier mee probeer te zeggen is dat ik weet dat mijn overleden familieleden&vrienden op mij letten van daar boven,
en ik weet zeker dat die van jou ook op jou letten,
ook al heb je spijt van dingen die je niet gedaan hebt op hun crematie,
ze vinden het vast super dat je aan ze denkt

lovelychick: Thanks *glimlacht*

lovelychick:
Bedankt, en je hebt gelijk (met het laatste deel)
Helaas ben ik bang dat ik echt niemand super goed kan vertrouwen…
Vriendinnen heb ik niet,
Moeder heb ik een slechte band mee de laatste tijd,
Vader heb ik niet (En de rest van die kant ook niet)
Oma zie ik bijna nooit,
En ik zit niet meer op school…

ik heb een idee! wij gaan met z’n allen meeten en dan zijn we allemaal vriendjes en heb je ons. jeeeej.
oke, sorry, niet leuk. dit topic is heel serieus. kom ik met zo’n rare reactie x]

Het is geen wedstrijdje wie het het ergst heeft. Laten we elkaar steunen ondanks de situatie (:

Cococindy: goed idee, haha
Morumba: inderdaad!

Zoiets heb ik ook, ik prop alles in mijn hoofd, en word op een gegeven moment gewoon helemaal gek. Nu probeer ik ook meer te huilen als ik me gefrustreert (of hoe je dat ookal veel schrijft)voel, maar dat helpt natuurlijk niet altijd…
& nog veel sterkte!