Hallo,
Ik ken dus een leuke jongen in de wijk en hij weet dat ik hem leuk vond en hij me niet(terwijl ik dat toch niet helemaal snap want hij was super flirterig en zo, maar ja. Zijn vrienden mogen me niet dus dan zal dat de reden wel zijn(hoop ik)) ik heb hem een paar maanden niet gezien en mijn verliefdheid krabbelt langzaam weer overeind. Ik moet deze week een oppas regelen voor mijn hamster en dan blijft hij als enige optie over(of eigenlijk zijn moeder) ik moet dus bij hem aanbellen! Ik vind het zo eng! Wat als hij(en dat doet hij meestal) open doet? Ik heb al kramp bij het idee… Vorige keer moest ik het ook doen en toen begon ik te stotteren en alles, ik wil niet weer afgaan…
Sowieso was ik van plan om het een keer met hem face to face er over te hebben, dan weet ik zeker of ik nog verliefd ben of niet en wat nou precies de reden was dat hij me vorige keer afwees. Ik zoek nog een gelegenheid om dit te doen maar dan het liefst wel met meer mensen erbij, zodat we ons allebei op ons gemak voelen. In z’n eentje is hij namelijk best kwetsbaar en verlegen, net als ik.
Kunnen jullie me alsjeblieft helpen? Alsjeblieft? Elke reactie is welkom, tips zijn helemaal fantastisch. Help me alsjeblieft!
Dat dacht ik ook!
Ik kan helaas geen tip geven, heb geen idee!
Haha ja idd Best triest haha maar ik heb gwn altijd van die beestjes gehouden;) in ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Ik ga t dus idd ‘zakelijk’ houden;)
als hij open doet gewoon zeggen hey kan je op mn hamster passen voor 1 week? blablabla… het komt vast wel goed
Ik hoop het… Vind het nog steeds doodeng maar bedankt
denk anders gewoon dat het iemand anders is, gewoon een random jongen. Misschien is het dan minder eng
Dit had ik dus nooit never gedaan. :’)
bel aan
(als hij open doet) hallo is je moeder thuis
(moeder komt) hoi wil je op mijn hamster passen
Die zou ik doen!!!
of bel gwn zijn moeder op en vraag het zo?