moeite

Ik ga volgend jaar weer een opleiding beginnen.
Nu is het probleem dat ik misschien een economische opleiding wil doen, zit ook te twijfelen tussen anderen. Maar het probleem is dat ik het niet volhoud door de soort mensen omdat ze me buitensluiten en het vn die bichty types zijn enzo. (Ik heb er eerder op gezeten). En dat ik er me echt niet bij fijn voel. Hebben jullie tips voor me? Om er mee makkelijker om te gaan

misschien valt het wel mee als je eenmaal begonnen bent

hoop het maar de keer dat ik erop zat vond ik het echt moeilijk.

Wat lastig! Ik zou het niet weten omdat ik nog op middelbare school zit. Misschien zitten nu wel leuke mensen bij je in de klas :’). Succes

wat bedoel je precies, dat mensen op een economische opleiding bitchy types zijn, dus je daarom twijfelt om zo’n opleiding te doen?

ja, omdat het zegmaar niet mn types zijn en die kattig doen en het altijd lijkt of ze over je hebben enzo. Dat hun ook niet echt op hun mond gevallen zijn.

Op die school waarop ik zat dan

maar dat 1 ervaring lijkt mij toch en nu nieuw jaar, nieuwe studenten.
Ik heb zelf ook een economische opleiding gedaan, ik had wel een leuke klas. Maar ik snap wel wat je bedoelt, heel veel mensen voelen zich op een of andere manier heel hoog. Omdat ze economie studeren en misschien daardoor komen ze bitchy over ofz.

Maar hee het is jou leven en jouw studiekeuze, die moet je niet laten beinvloeden door een paar vage mensen. Later in het bedrijfsleven kom je vast ook wel vervelende mensen tegen, thja die zijn er gewoon en daar moet je mee zien omgaan en dat geldt eigenlijk voor bijna alles.
Good luck!

^ wat hier boven staat klopt denk wel. Ik weet er zelf ook niet veel van omdat ik nog op de middelbare zit, maar ik moest er gelijk aan denken dat je later waarschijnlijk met mensen zoals die ‘‘types’’ die die opleiding doen zal moeten werken…

[i]Denk maar bij jezelf; je doet dit voor je eigen, niet voor hun.

Geloof me, als je iets heel erg leuk vind, ga je er 100% voor en boeit het niet wat voor mensen in de klas zitten.[/i]

het is wel zo dat op elke opleiding typetjes zitten
Zo kunnen ze met die economie zichzelf heel wat vinden.
En bij een sociale opleiding zoals maatschappelijk werk is iedereen weer heel aardig en lief voor elkaar. Omdat die later ook mensen willen helpen.
Bij sommige opleidingen is het weer gemixt en is de helft leuk en de andere helft niet.
Ik heb ook meiden op mijn opleiding dat je denkt jemig waarom wil je dat worden als je zo doet? Volgensmij dan omdat ze niet wisten wat ze anders moesten doen ofzo.

Je moet er dus goed over na denken of het echt is wat je wil want idd dit soort types worden wel je toekomstige collega’s.
Als je het ECHT wil maar bang bent dat het weer mis loopt kan je ook een thuisstudie gaan doen…

Nu wordt het hier echt zo neergezet alsof iedereen die een economische opleiding doet bitchy is… -.-, Sommige mensen zijn gewoon goed in economie.