Moeite studeren met geluid

Hoi hoi,

Ik had een vraag aan jullie.
Ik heb nogal moeite met studeren als er geluid om me heen is. [meestal mijn broertjes die aan het gamen zijn of gewoon al gepraat van een kamer genoot]
hebben jullie hier ook soms last van? en wat doen jullie dan?
mijn concentratie zit nu namelijk enorm laag en 4 november start mijn tentamenweek ;s

Kun je niet ergens anders leren in de UB bijvoorbeeld? Of anders oordopjes kopen en die indoen.

UB?

nja oordopjes kopen kan op zich wel, maar hier in het dorp kom je dara niet al te makkelijk aan x]

Bij de apotheek verkopen ze ook oordoopjes! Of is er een bib waar je kan studeren?

Op mijn eigen kamer studeren, in bibliotheek op school.

Ga naar de bibliotheek of koop oordopjes bij de drogist/hema/apotheek. Of doe gewoon een koptelefoon op met muziek, dan kies je zelf wat je hoort :slightly_smiling_face: .

Universiteits Bibliotheek :slightly_smiling_face:

Ik voel je, ik kan soms al helemaal naar worden als iemand buiten bezig is met zagen/boren oid. Ik heb in-ear oordopjes die het meeste geluid blokkeren, dus die doe ik meestal in dan.

ja nja
het is dat ik nu vakantie heb in een mini dorpje met muren zo dun al karton en geen bieb of whatsoever xD
en bij mij op kamers hoor ik altijd van die straat schoonmaak wagens en mijn buurman drumt altijd smiddags, en onze school is nogal luidruchtig, ook in het leer lokaal =/
Maar denk wel dat oordoppen de oplossing word, want ik weet niet precies wat ik anders moet, haha

Heb je geen openbare bieb of zo in de buurt? Bij ons kun je in de bibliotheek zitten zelfs al heb je geen abonnement.

Zoals ik al zei, geen bieb
alleen cafés en 2 restaurantjes
mara dat is niet echt een rustige plek xD

Daar heb ik ook verschrikkelijk veel last van. Echt niet tof :confused:
De bieb is idd een goede oplossing. Er is vast wel binnen een uur reizen een bieb in de buurt. Ga je daar toch gewoon zitten?