Moeite om weg te gaan van mijn stage

Ik heb een tijd lang een hele super leuke stage gelopen met kinderen van het speciaal onderwijs. Jammer genoeg kan ik hier volgend jaar niet heen omdat ze geen erkenning hebben voor wat ik ga doen in de 2e. Maar ik heb sowieso al erg moeite met veranderingen enzo, ik hecht me heel snel aan plekken en mensen. en het was zó’n leuke stage, dat ik ze zo ga missen en ik ben benieuwd of meer mensen deze ervaring hebben gehad en hoe ga je er mee om? Ik heb echt een band met ze opgebouwd, het zijn mijn schatjes. Ze gaan ook van school, allemaal naar andere scholen dus ik kan ook niet langskomen een keertje… Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben :slightly_smiling_face:

dit heb ik ook heel erg. Ik loop toevallig ook stage in het speciaal basisonderwijs en volgende week is m’n laatste week. De tijd is zo snel gegaan en ik zie er ook heeeeel erg tegenop op om dan niet meer stage te hoeven lopen zeg maar.

Ik hecht me ook zo snel aan mensen en aan plekken en die vertrouwensband die je noemde idd, die heb ik ook al met ze opgebouwd…

Bij mij zitten ze in groep 3 dus ik zou nog langs kunnen gaan volgend jaar, maar weet niet of dat zomaar mag…

Ik kan dus ook wel wat tips gebruiken; upje voor jou dus :upside_down_face:

Kun je geen vrijwilligerswerk daar gaan doen volgend jaar? Of nog beter: betaald werk?
De kinderen gaan dan wel weg, maar dan kun je nog wel de plek blijven bezoeken.