moeite om me te laten gaan

He girls !

ik zit met iets wat denk ik de oorzaak van mijn ’ uitgaan ’ problemen is.
ik kan me moeilijk laten gaan , eigenlijk alleen als ik totally wasted ben. haha !

maar ik kan dus niet losgaan zonder drank?
elke keer als ik op zaterdagavond thuis kom heb ik er weer spijt van dat ik het niet "leuker heb gemaakt’’

eigenlijk, als ik er zo over nadenk, heb ik dit altijd. ook in de klas of bij mijn vriendinnen hou ik me liever een beetje op de achtergrond terwijl ik eigenlijk netzo enthousiast wil doen als hun…

hoe kan ik hier aan werken, om me meer te laten gaan?

liefs,

Om je meer te laten gaan, moet je je goed op je gemak voelen bij iedereen en lekker jezelf zijn. Hoor je een lekker liedje, doe dan je ogen dicht bijvoorbeeld. Dan kan je de muziek alleen horen, en zie je verder niemand. Dan ben je op jezelf.

Maar, waarom staat dit bij liefde & boys?

Verplaatst naar Lifestyle.

hmm ja, toen ik dit begon te typen dacht ik eerst alleen aan het uitgaan maar bedacht me toen dat het eigenlijk vaker is… hihi

Huh? :stuck_out_tongue:

haha zo is het indd wel heel vaag ! maar dat laatste berichtje ging over waarom het bij liefde&boys stond. sorry

Ik had precies hetzelfde. Ik stond er maar een beetje bij, en voelde me soms echt ongemakkelijk omdat ik niet goed wist hoe ik me moest bewegen. De clue was voor mij om uit te gaan met mensen die op exact hetzelfde niveau dansten als ik. Dus niet sexy schuren met je buurman, maar gewoon gekke danspasjes maken. Verder hielp het bij mij ook dat ik naar Lowlands ben geweest, en daar een sfeer hing van complete schijt aan wie je bent en wat je doet, als je het maar gezellig hebt :slightly_smiling_face: Daar ben ik voor het eerst echt losgegaan, en sindsdien gaat het steeds gemakkelijker. Deels ook omdat ik bij vrienden zag wat zij met hun armen deden, hoe zij bewogen, en dat heb ik maar gewoon gekopieerd haha. Ik raad je ook echt aan om dit zonder drank te doen, zodat je jezelf niet aanpraat dat je drank nodig hebt om los te gaan.

Dus zoek een tent uit waar ze jouw muziek draaien, ga daarheen met vriendinnen waar je je bij op je gemak voelt en die dansen zoals jij het leuk vindt, en zie wat de avond brengt. Niet denken, maar doen (:

Dan denk ik dat je niet uit bent geweest met de juiste mensen (:

Had ik de eerste keren ook last van :’)
Je moet gewoon denken dat je daar bent om te dansen, net als iedereen.
Niemand kijkt je raar aan, iedereen is met zichzelf bezig.

& met je vriendinnen moet je gewoon zeggen wat in je opkomt, en doen zoals je altijd doet.

Ik had er ook altijd last van, je moet je op je gemak voelen.
Trek je vooral niets aan van anderen! Ze gaan echt niet letten op hoe iemand anders danst (en als ze dat wel doen, zijn het gewoon levenloze mensen :’) daar moet je je al helemaal niets van aan trekken.)

Gewoon jezelf zijn!

Herkenbaar. Eerst kon ik ook alleen losgaan met drank op. Zonder dacht ik telkens aan hoe mensen over me zouden denken. Gelukkig gaat het steeds beter. Mensen letten eerder op je als jij als enige stil staat terwijl de rest danst.