Ik heb moeite met loslaten, bijv ik denk nog steeds heel vaak aan mn eerste vriendje waarmee ik maar 2 maanden iets hen gehad! Tis nu anderhalf jaar later en merk dat ik nu nog overstuur benomdat ie een nieuw nummer heeft en ik hem daardoor niet meer kan bereiken, ik wil graag dingen makkelijkr loslaten hoe kan ik dit trainen?
Ik denkt dat dit thuis hoort bij het liefdes topic…
Dat hij een nieuw nummer heeft is misschien wel beter. Zo heb je geen contact met hem, zodat je hem beter kan loslaten.
Ga leuke dingen doen met vrienden. Ga geen oude gesprekken terug lezen, ook niet zijn social media checken want hierdoor kan het zijn dat je het er alleen maar moeilijker mee hebt.
Succes!
hajj, ja ik heb het hier geplaatst omdat ik ook andere dingen slecht kan loslaten,
Bedankt voor je advies
Gooi de dingen weg die je aan hem doen denken? Of opbergen teminsten? Is niet altijdn even handig/ makkelijk. ik het het nu ook meer over bijvoorbeeld een cadeau dat je van hem hebt gekregen, of een foto van hem of jullie samen?
Misschien helpt dit, ik weet het niet echt want ik heb hier zelf niet echt last van.