Moeite met kleding weg doen

“Ooooh dit kan ik misschien nog gebruiken”
En dan blijft het lange tijd ongebruikt in de kast liggen :’)

Ik heb dus ook moeite met kleding weg doen,
dan weet ik van mezelf ‘Amanda, dat draag je toch nooit…’
Maar aan het einde van mijn kastopruiming, ligt bijna alles weer netjes opgevouwen in mijn kast

Haha ik ga altijd vet nuchter mijn kast opruimen, is de helft weg, kijk ik het nog even door, wat ik wil verkopen of weg wilgeven, gooi ik de helft weer in mijn kast…
Achja. Ik ben dus niet de enige ;d.

met sommige dingen heb ik dat ook, maar bij niet zo speciale dingen denk ik altijd; als ik dit verkoop kan ik iets veel leukers ervoor in de plaats kopen! en dan ben ik om (:

Heel herkenbaar, ik heb dat met alles! Maar tegenwoordig is het wel wat minder, ik heb gewoon TE veel dingen en soms krijg ik dan eens enorme kuis-aanvallen waarbij ik dan ook meteen vuilniszakken vol dingen wegdoe

haha ja, dit is heel herkenbaar! ik heb er zelf ook moeite mee, maar soms
MOET ik van mezelf ook wel dingen weggooien. ik heb een keer bij oprah
ofzo van die mensen gezien die echt nóóit iets weggooiden, en ohmijngod,
zo wil ik echt nooit worden joh, wat een troep xD

Verkopen doe ik niet eens, bij mij gaat het meestal naar arme kindjes in een arm land. Vraag me niet welk land want het gaat naar mijn tante die het weer aan een buurvrouw ofzo geeft en die dan weer naar dat land gaat, maar ik heb eigenlijk niet echt een idee waar heen het gaat (A)

Maar mijn kast puilt ook weer uit, ik ga denk ik maar de dozen tactiek gebruiken moet ik alleen mijn moeder zo ver krijgen dat ik de lades van mijn kast mag gebruiken want er liggen nu al zoveel spullen in van hun onder het mom van, ja jij krijgt de grote kast dus die lades kun je wel missen (A)

Dat heb ik ook, ik vind het dan gewoon zo zonde.
dan denk ik ‘goh het is nog zo nieuw’ en na 2min herinner ik me weer dat ik het maar 2/3 heb gedragen -,-

Jaaaa dat was erg! Die mensen bij Oprah :crazy_face:
Dat bedenkt ik mezelf ook sinds ik die aflevering heb gezien…
Dat 't noooit zo ver mag komen.