Moeite doen..

Nu kijk, ik heb ongelooflijk veel moeite gedaan om aan iets te geraken om het aan een jongen te geven en nu slaat de twijfel enorm toe.
Ben er onlangs achter gekomen dat zijn vriend (waar ik nog nooit mee heb gepraat overigens) mij helemaal niet kan luchten en nu heb ik zo mijn twijfels over hem zelf.
Dus ik ben bang dat ik eigenlijk moeite aan het doen ben voor iemand die me helemaal niet kan luchten en ik heb eigenlijk echt geen zin om het nog af te geven.

Hebben jullie dat gevoel soms ook? Dat je niet zeker bent of wat je doet voor iemand het eigenlijk waard is? En hoe ga je daarmee om?

De eerste zin is wat vaag? Teminste ik snap hem niet helemaal.
Maar als je nog nooit met iemand heb gepraat weet je ook niet of het waar is dat diegene je niet mag, en zeker dat zijn mening hoe dan ook zal veranderen als hij jou beter leert kennen ;]

Je weet eigenlijk nooit of iemand iets waard is, pas nadat je het hebt geprobeerd weet je of het het waard was, en dan kan je beslissen of je er mee verder gaat ^^

Wacht ik zal het wat duidelijker zetten met letters enzo.

Dus ik wist dat T. (een goede vriend van me) iets wou hebben en ik heb dus heel veel moeite gedaan om het te krijgen zodat ik het nu aan hem kan geven.

Maar ondertussen ben ik erachter gekomen dat P. (een vriend van hem, niet van mij) mij helemaal niet kan luchten. Ik heb nog nooit met hem gesproken dus ik kwam wat uit de lucht gevallen. (Blijkbaar was hij vlug weggelopen toen hij mij zag aankomen)

Daarom, omdat T. de vriend is van P. ben ik bang dat T. mij eigenlijk ook niet kan luchten en dat hij dus eigenlijk gewoon een beetje schijnheilig doet en ik nu moeite heb gedaan voor iemand waarvan ik nu niet zeker weet of hij me wel leuk vindt of niet.

ik voel me echt heel dom maar wat betekend het dat iemand je niet kan ‘luchten?’ :confused:

Ik vind persoonlijk dat je het niet zo aan moet trekken. T. wilde toch met jou? Waarom zou hij zich laten beïnvloeden door een vriend van hem? Als P’s mening zo belangrijk was, dan haakte hij misschien al af voor dit allemaal.

Schijt aan die P. ! Je kan wel met T. erover praten, dat lucht misschien op…

Succes!

edit: … hebben we het eigenlijk wel over verkering? (sorry, ik wil niet beledigend overkomen, maar de 1e zin is wat onduidelijk…)

Niet uitstaan, niet verdragen

ahh oke, dat word een stuk duidelijker.
anyways, ik ga mee met Eevha. Boeien wat P denkt, misschien kan je het wel eens aan T vragen waarom hij zo doet. Het is namelijk niet fijn om zo te twijfelen over die vriend van je.

Nee, zeker niet over verkering, het is gewoon een vriend.
Bedankt voor de reacties, als ik er de moed voor heb zal ik er idd eens over praten…