moeilijkk??

Ik heb viavia een hele leuke en lieve jongen leren kennen, we smsen echt héél veel, en laatst zei ineens dat hij me echt een leuk meisje vond. :flushed: Het probleem is alleen, hij is 18 en ik 15, en bedoel het scheelt niet zoveel maar ik ben bang dat hij gewoon al veel volwassener is ofzo. Bovendien woont hij nu nog aan de andere kant van het land, maar de kans is groot dat hij over een halfjaar vlakbij mij komt wonen? We hebben afgesproken dat we binnenkort weer wat afspreken enzo, maar zouden jullie een halfjaar wachten op een jongen? met nog steeds een kans dat hij aan de andere kant van het land blijft wonen en hem tot die tijd maar heel weinig kan zien?

Ik zou gewoon zien hoe het gaat, ik bedoel je kunt ook tegen de tijd dat hij daadwerkelijk bij je in de buurt is komen wonen kijken of het wat kan worden? Zou gewoon beetje het contact onderhouden en zien hoe het loopt maar niet per sé op hem ‘wachten.’ Succes!

Hoe kunnen wij dat voor jou beslissen? Dat moet je denk ik toch echt zelf besluiten…

Ik zou niet op hem gaan ‘wachten’.
Dan mis je hoogstwaarschijnlijk veel te veel!

Ik zou wel het contact onderhouden, en je ziet vanzelf wel waar het bootje strandt.

Ik laat jullie niet beslissen, weet alleen niet precies wat ik moet doen dus vraag wat andere zouden doen om beetje duidelijk te worden wat nou het beste is…

Het een kans geven kan toch geen kwaad? Kijk eerst of jullie klikken, ondanks het leeftijdsverschil, en dan valt alles vanzelf wel op zijn plaats. Zo niet, dan weet je dat en kan je verder. Maar als het nu al voelt als een halfjaar ‘wachten’, lijkt me dat geen goede basis.