Moeilijkheden met mijn beste vrienden.

Hallo,
Ik weet soms niet wat ik moet doen mijn 2 beste vriendinnen zijn naar een andere school, maar nu zij naar een andere school zijn heb ik nieuwe vrienden en hun ook. Met mijn aller beste vriendin spreek ik ongeveer zo’n een keer in de week af. Waar ik super goed mee kan als ik met haar alleen ben. Maar het probleem is, twee weken geleden hadden hun mij gevraagt mee naar de kermis te gaan. Nou gingen hun alleen maar met hun andere vriendinnen, ik voelde me toen nog al buitegesloten, toen ben ik maar ‘ziek’ naar huis gegaan omdat ik het echt niet zag zitten de hele avond. Nu heb ik morgen verjaardag van mijn vriendin waar hun ook weer komen, weten jullie wat ik kan doen om hun wel te laten weten dat ik er ook nog ben? PS als mijn beste vriendin bij de andere vriendinnen zijn doet ze heel anders dan als ik alleen met haar ben :frowning_face:

ik hoop dat jullie raad weten… xox’’

nobody :flushed:

Als je alleen met haar bent met haar praten hoe je er over denkt nu jullie niet meer op dezelfde school zitten. Als ze echt nog je beste vriendin is, begrijpt ze het heus wel en probeert ze er wel iets mee te doen. Succes!

Bedankt! Ik heb wel over gehad wat ik vond dat ik niet zo leuk vond met de andere maar daar heeft ze niks mee gedaan -,-

Praten is inderdaad de beste oplossing.
Maar er zijn gewoon momenten in je leven, verhuizen, gaan studeren etc. dat je je oude vrienden kwijt raakt en nieuwe vrienden krijgt. It’s just the way it is unfortunately…

http://www.express.be/joker/nl/platdujour/vriendschap-duurt-gemiddeld-7-jaar/108260.htm

Ik ken het gevoel! Mijn vriendin gaat sinds kort om met een meisje en ze is hard veranderd. Ik heb haar dat uiteindelijk ook gezegd en nu gaat ze nog steeds om met haar, maar ze is al terug meer zichzelf. Het is je beste vriendin, praat erover!