moeilijkheden bij asos bestelling, help!

Haay meiden.
ik heb zondag voor het eerst bij asos besteld en nu kreeg ik gister een e-mail met dit :

Dear Martine,

You will have received an automated email please ignore this.

When you place an order with ASOS, our system goes through a series of checks to validate the information you have provided.

Regrettably, it is not always possible for us to confirm all of the details, and this is why we request additional information.

To enable me to verify your details and send your order please provide:

· A copy of your Passport or Driving License

· A copy of the Cardholders Passport or Driving License

· A copy of your card statement dated within the last 3 months clearly stating your name and billing address

· A copy of the card statement dated within the last 3 months clearly stating the Cardholders name and address

· Confirm your relation to the delivery address and the full name of who will be signing for future orders (if this is a work address please provide the company name)

Please either fax the additional information to 01442 835858 or scan the document, saving it as a jpeg or gif file, and send it to me by replying to this e-mail (once the security checks are completed the information supplied is destroyed).

Regrettably, if I have not received this information by 3pmMT) on 16/12/2009 I will have no alternative but to cancel your order.

Kind Regards,
Katie

Wie weet wat: A copy of the card statement dated within the last 3 months clearly stating the Cardholders name and address inhoud?

Alvast harstikke bedankt!

ik vind het een beetje vaag/raar, waarom zouden ze een copy van je paspoort of rijbewijs moeten hebben!?

je hoeft er nieteens op in te gaan, er staat dit: You will have received an automated email please ignore this.

ja dat dacht ik ook al. misschien omdat het een grote bestelling was met een vrij groot bedrag ?

heeft iemand van jullie ook al zoiets meegemaakt ?

ja maar ik had daarvoor ook al een email gehad en dat ging daar over.

Weet je zeker dat dit via Asos is verstuurd? Vaak worden mensen namelijk met naam en toenaam genoemd en niet met voornamen. En daarnaast lijkt die 1e zin niet lekker te kloppen… Ik zou als ik jou was via de website van Asos een contactformulier invullen [als ze dat hebben, anders via de website naar een officieel contact-adres een mail sturen], met de vraag wat hiervan nou precies de bedoeling is.

Ik denk dat het nep is !

het komt van het email adres care@asos.com trouwens. ik vond het ook allemaal zo raar maar de bestelling is ook nog niet binnen gekomen. er stond dat die voor of op woensdag zou komen dus dat kan nog natuurlijk.

maar daarom wil ik graag weten heeft iemand die ook bij asos besteld heeft dit ook gehad ?

Ik zou er niet op ingaan, en kijken of die morgen komt.

ja maar het moeilijke is. er staat in de mail dat ik voor morgen 3 uur gereageerd moet hebben en dat anders heel de bestelling gecanceld wordt. stel dat het wel echt is dan wordt hij dus geannuleerd.

Iemand met nog ervaring met zo een bestelling? het word voor morgen 3 uur anders geannuleerd en dat zou echt zonde zijn… wat nu?

hoe ziet de lay-out van het mailtje er uit? kun je misschien een printscreen maken en de te persoonlijke info weghalen?

de hele mail in 1keer lukte niet. vandaar even in stukjes
deel 1 :
http://i45.tinypic.com/mah0t5.jpg

deel 2:
http://i48.tinypic.com/2pzafk9.jpg

en de laatste :
http://i50.tinypic.com/iqh7nr.jpg

ziet er niet bepaald professioneel uit ofzo.

er is niks aan de layout gedaan en niks aan het lettertype…?

Mailtjes die ik heb gekregen hebben of een layout met gele vakjes, of zo;
http://i46.tinypic.com/2iqip7q.jpg

Ohh, maar dat mailtje die ik net heb geüpload komt van care@asos.com!

dus dan zal het wel echt zijn, dat ze druk hebben met kerst en niet tijd hadden voor een layout enzo? Alsnog wel vreemd dat ze die informatie moeten hebben, weet je zeker dat er niks aan de hand is met de creditcard?

nee hij is echt zo als ik hem gestuurd heb! gewoon witte achtergrond enz

jep want heb er diezelfde dag ook nog ergens anders mee besteld en dat is wel gewoon goed gegaan.

zou het kunnen omdat het om een heel hoog bedrag gaat dat ze het vragen? ik weet echt niet of ik die gegeven nou moet sturen.

UP!!! iemand?

up !