Moeilijke vraag voor engels

Dus ik moet voor engels uitgebreid antwoorden op de vraag: What is happiness? How can happiness be found?

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind het een moeilijk vraag om op te antwoorden…
Zouden jullie mij kunnen helpen? Ik moet minimum 10 zinnen hebben.

En als jullie het makkelijker vinden in nederlands is dat niet erg dan vertaal ik het zelf wel.
Maar ik vind dit te moeilijk om een beetje over uit te vinden…

Alvast bedankt!!! xoxo

Happiness is having the freedom AND the ability to do whatever you want most in your life, having your family and/or loved ones with you or near you, supporting you, whatever you do.

Zo in ieder geval een begin :stuck_out_tongue:. Dit is dus mijn mening.

Do your own freaking homework, it´s not that hard

Oh dankje heeft me echt geholpen ^^

Dankje dankje!

Iedereen heeft zo wel zijn momenten dat hij niet op zijn woorden kan komen.
Vandaar vind ik u commentaar niet nodig.

Als het niet haar huiswerk was, maar gewoon een topic met de vraag: wat is happiness voor jou? dan was er waarschijnlijk geen probleem geweest, dus zeik niet zo.

De sound of music heeft er een heel liedje over. Die scene met die regen en het onweer.
Ik weet alleen nog iets over puppies en popcorn, maar er zaten volgens mij ook echt bruikbare zinnen tussen.

Happiness is a rather abstract phenomenon, i.e. highly culturally and characteristically bound. Giving a proper definition of ‘happiness’ is therefore practically impossible. Additionally, the same issue excists for its sources. Personally, … (en dan zeggen wat het voor jou betekent)