Moeilijke situatie

Hej meiden,

Een tijdje geleden heb ik hier een topic geopend, maar ik vind het niet terug dus open ik eventjes een nieuwe, want ik kan wel wat objectieve meningen gebruiken.
Een maand geleden is het uitgeraakt met m’n vriend. Het werd hem allemaal eventjes te veel, we zagen elkaar te veel en hoorden elkaar ook te veel, dus het ging voor hem allemaal niet meer.
Sinds 10dagen hebben we terug contact. Hij zoekt telkens wel een manier om met me te praten, hij stuurt veel smsjes, begint vaak te praten op facebook, komt in de les naast me zitten enz,…
Nu hebben we gisteren afgesproken en hebben we ook weer gekust. Hij sprak ook telkens over ‘we’. Hij zei dat hij me nog graag zag en dat hij me echt wel miste, maar dat hij nu nog niet klaar is om terug opnieuw te beginnen samen. Hij kan ook niet zeggen hoe lang het allemaal nog gaat duren. Ook wanneer we afscheid namen was dat met een kus op de mond… Toen we wat hadden gekust en geknuffeld zei hij dat hij dat allemaal zo hard gemist had en dat ik nog altijd zijn schatje ben…

Wat denken jullie hiervan ?

http://forum.girlscene.nl…omen/list_messages/212449

nja dat maakt nu ook niet veel meer uit :slightly_smiling_face:
In die andere staat het verhaal wat hiervoor allemaal is gebeurd, dit is dus allemaal nieuwe info :slightly_smiling_face: