Moeilijke situatie

Ik heb een beste vriend waar ik elke dag mee omga, hij vind mij leuk heb al paar keer met hem gezoend en ben ook heel close met hem het voelt zo vertrouwd alles. Alleen het probleem is ik ging zaterdag met een groep uit en daar heb ik een jongen ontmoet helemaal mijn type vond hem echt leuk en knap maar ik kan mijn beste vriend niet zo laten stikken dat kan ik niet maken na alles wat we hebben meegemaakt, ik weet nou niet goed wat ik moet doen of die jongen vergeten of me beste vriend… weet niet precies of ik hem écht leuk vind mijn beste vriend… beetje ingewikkeld verhaal en situatie :s maar omdat k zo gewend ben met hem te zijn is het net alsof we al wat hebben enzo en dan komt er opeens een leuke jongen in beeld… en zaterdag gaan we wss weer uit en me beste vriend is echt super jaloers dus ik weet niet echt wat ik moet doen…

Hmm, het was misschien niet heel slim om al met je beste vriend te zoenen en zo, als je nu met die andere jongen gaat kan hij zich enorm gebruikt voelen. Je moet je afvragen of je het risico wilt lopen je vriendschap zo op het spel te zetten, denk ik…

Ik zou persoonlijk mijn vriendschap dan niet op het spel zetten, en voor die andere jongen gaan…

ja maar ik wil ook me beste vriend niet kwijt dus dat is het risico…

dussss, jullie zijn beste vrienden, met de nadruk op ‘vrienden’. dan kan je toch gaan en staan waar je maar wilt zonder hem te kwetsen? jullie zijn toch niks voor niks vrienden? als jullie iets met elkaar hadden gewilt was het allang tot stand gekomen lijkt mij.