moeilijke situatie! wie kan mij helpen?

ik ken dus een hele leuke jongen,eerst was hij mijn vriend,maar hij is verliefd op me geworden,ik hou ook van hem denk ik.maar die jongen is niet echt het type jongen dat bij mij past volgens mijn vriendinnen,zij zeggen dat ze hem heel aardig vinden maar niet knap en zeggen ze dat hij een babyface heeft(valt wel mee)
ze vinden hem dus soms irritant en een beetje te kinderachtig.
maar zelf mer ik dat ik wel van deze jongen hou (niet van zijn uiterlijk maar van zijn innerlijk)
nu weet ik niet wat ik moet doen! moet ik het proberen?en de kans lopen dat ik mijn vriendinen kwijtraak of moet ik voor mijn vriendinnen gaan , en deze miss. wel geweldige jongen mislopen?

bedankt voor het lezen van dit lange verhaal,zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen want ik kom er niet meer uit?

Ja, ik help je wel. 3 dingen;

• Het gaat om wat JIJ van die jongen vindt, niet wat je vriendinnen vinden
  • Als jouw vriendinnen jou dumpen omdat je met die jongen samen bent, dan zijn het geen echte vriendinnen
  • Als jij echt verliefd denkt te zijn en hij vindt jou ook tof, ga ervoor!

Succes :slightly_smiling_face:

Jouw vriendinnen laten je kiezen tussen hen en die jongen, waardeloze vriendinnen dan… Overigens moet je nooit luisteren naar dingen als dat ze hem kinderachtig vinden of niet knap, jij bent tenslotte degene die hem leuk vindt, en hun niet. Ik zou zeggen spreek gewoon wat af met elkaar, en kijk wat er uit ontstaat.

uhm… hebben jou vriendinnen serieus tegen jou gezegd dat ze jou vriendinnen niet meer zijn als jij het met hem gaat proberen omdat ze hem niet knap genoeg en irritant vinden.(om het even kort het plat te zeggen)? want dat vind ik echt onzin. kijk als jij denkt dat je iemand leuk vind (houden van is misschien nog een beetje een groot woord) moet je het proberen, zeker als je weet dat hij je ook leuk vind. probeer het gewoon, vriendinnen hebben niet het recht om jou tegen te houden.

Inderdaad, als ik naar mijn vriendinnen zou luisteren zou ik misschien wel aan de meest grootste gek gekoppeld worden, no way dus, haha.

Dus op het gebied van jongens gewoon zelf kijken wat je doet!

het punt is dat ik daar eerst ook in mee ben gegaan in dat van die vriendinnen,maar ik merkte hoe beter ik hem kende hoe leuker ik hem vond.
dus is het dan niet raar om met hem aan te komen als stel,terwijl ik zelf ok hele gemene dingen over hem heb gezecht?

ik denk dat die vriendinnen van jou zich nu aanstellen probeer het gewoon met die jongen dumpen die meiden je echt dan zijn ze fake en gestoord.

ze hebben dat niet letterlijk gezegd maar ik weet wel dat ze he niks zullen vinden!

weet je het maakt echt niet uit wat jouw vriendinnen van je vriendje vinden, als jij verliefd op hem bent… als ze nou echt vervelend over hem gaan doen vertel je gewoon aan ze dat je echt verliefd bent en dan moeten ze wel goed reageren, doen ze dat niet dan zou ik me serieus afvragen of het nou wel echte vriendinnen zijn

succes!

eigenlijk ben ik een beetje gaan twijfelen ove hem,doordat wat ijn vriendinnen zeiden!

Daar moet je je helemaal niks van aantrekken van je vriendinnen!
Ik heb dat vroeger ook eens gehad en toen heb ik een super lieve jongen laten lopen omdat hun hem steeds belachelijk het maken waren.
Ga er gewoon voor jij moet met hem over straat lopen niet je vriendinnen!

je moet je echt geen zorgen maken over reacties van andere mensen, als jij denkt /weet dat je van m houd, en het is wederzijds is het goed toch!

niet geschoten is altijd mis. en je zult ook echt niet de rest van je leven bij hem blijven, maar het is toch gewoon leuk om een vriendje te hebben. probeer het gewoon, en al is het over een maand uit. dan weet je dat ook weer. laat je gewoon niet zo beinvloeden door je vriendinnen

Oh dus jij denkt dat je vriendinnen beter weten of hij bij jou past of niet? Dat bepaal je zelf wel lijkt me. Of zou jij het leuk vinden dat zijn vrienden jou afkeuren om je uiterlijk?

Doe vooral wat je hart zegt, je vriendinnen nemen er na een tijdje wel vrede mee. tenminste als het ‘echte’ vriendinnen zijn ! Succes

je moet gewoon tegen je vriendinnen zeggen ik vind hem leuk , en jou vriendinnen hoeven toch niks met hem te beginnen ?