Moeilijke situatie met vriend

Ik heb al een tijdje problemen met mijn vriend. Hij wil of kan niet afspreken, omdat hij het “te druk” heeft. We hebben hier dan ook constant ruzie over op chat, want zien doe ik hem niet en bellen lukt ook niet, want zijn “telefoon is stuk”. Telkens wanneer de ruzie heftig wordt, vraag ik of hij nog wel verder wil met ons en keer op keer zegt hij ja. Ik overweeg echt om een einde te maken aan de relatie, maar twijfel omdat hij dat niet wil. Wat ik zeer verwarrend vind, want zien wil hij mij ook niet. Hij laat mij ook vaak denken dat ik overdreven drama maak, maar het is echt niet oké hoe hij mij behandelt. Ik spreek mijn liefde nog vaak uit, maar ook hier reageert hij koeltjes op. Heeft iemand dit ooit al meegemaakt? Wat raden jullie mij aan?

Is dit altijd al zo geweest? Hebben jullie al lang samen? Als je een relatie met iemand hebt die nooit tijd voor je heeft is het op den duur echt kwelling. Mijn eerste ‘vriend’ had ook nooit tijd. Uiteindelijk bleek dat hij gewoon de ballen niet had om me te dumpen. Heeft me ook nog eens gedumpt via een berichtje. Als ik jou was zou ik dat voor zijn. Laat hem weten dat je graag wilt afspreken en als het zo doorgaat het voor jou niet meer hoeft. En als het blijft doorgaan gewoon uitmaken. Als je iemand leuk vindt maak je daar gewoon tijd voor. Al zie je elkaar maar een uurtje op een dag. Je verdient beter!