moeilijke situatie met jongens

hallo meiden, en jongens misschien

ik zit met een probleempje… ik heb deze cv met een aantal jongens gezoend terwijl ik een andere jongen leuk vind, en hij vond mij ook leuk maar heeft hetzelfde gedaan met cv, maar dan ook nog een meisje gevingerd enzo dit ging wel te ver en wil geen relatie meer met hem aangaan, maar hij blijft nu super lief doen en weet niet meer of ik hem een kans moet geven… wat denken jullie hiervan??

zo leuk vonden jullie elkaar blijkbaar niet, als jullie tijdens carnaval met de eerste en de beste gaan zoenen.

Inderdaad, waarom ging je überhaupt met een ander als je hem leuk vindt.

ja maar we vierden cv apart en waren beiden best dronken die avonden alleen hij is veel verder gegaan bij die meisjes, ik heb maar 3 jongens gezoend en we hadden voor cv het bijna

tjaa laat gaan zou ik zeggen is wel duidelijk toch hoe jullie overelkaar denken …

“Maar” 3 jongens terwijl jullie al iets hadden. Aha.

Lijkt me sterk dat hier iets serieus uit zou bloeien. Ik zou 't maar afkappen.

Omdat hij ook nog es iemand vingert is hij wel slecht bezig en jij niet?

Jij bent op het moment geen relatiemateriaal, dus ook niet voor hem. Wat ik van deze situatie moet denken? Ik vind het belachelijk wat hij heeft gedaan, maar ik vind het wellicht nog belachelijker wat jij hebt gedaan (zoenen + topic openen). Je gaat toch niet zeggen: 'maar dan ook nog een meisje gevingerd enzo dit ging wel te ver '.

Dit dus, heel triest dat je je eigen gedrag goedkeurt maar zijn gedrag niet. Als ik het zo hoor klink jij als een slet en hij als een mannelijke slet. Jullie zijn allebei slecht bezig en jij moet inzien dat je voor je eigen daden verantwoordelijk bent, en niet de ‘grote schuld’ bij je boy leggen.