Moeilijke relatie .... [HELP]!

Hoi hoi, ik ben nieuw op Girlscene. :flushed:
Maar, ik heb een probleem met mijn nieuw vriendje. Voor ik het vergeet wij (ik en mijn vriendje) zijn 10 jaar!
Het probleem is dus … hij heeft het aangevraagt op facebook, dus niet in het echt! En wij gaan samen deze week op kamp!!!

Wat moet ik dan in godsnaam zeggen tegen hem ??
Ja, hallo, da weet ik ook wel.

Toen dat we vrienden waren ging dat allemaal veel sneller… dus daarom vraag ik HULP :wink:
Tot mijn volgende post :slightly_smiling_face:

johannaxjojo :sunglasses:

Gewoon vragen of ie zin heeft in kamp ofzo. Dan komt er vanzelf wel een gesprekje.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

we leven niet meer in t jaar 2000 he :wink:
t is niet raar om op die leeftijd facebook te hebben en ‘vriendjes’ had ik al in groep 5

Je hebt dus een vriendje, je weet niet wat je moet zeggen op Facebook en je noemt het daarom een moeilijke relatie? Wait what?

Die reacties van ‘omg jouw leeftijd ga buiten spelen’ worden wel een beetje oud onderhand.
Ik zou gewoon met hem omgaan zoals je deed toen je nog gewoon vrienden was met hem, je hoeft je daar echt niet druk om te maken

Mee eens!

dubbel.

Dat mag ze toch? Dan hoef jij haar toch niet te vertellen wat ze moet doen? De laatste tijd duiken er overal topics op van meisjes van 10,11,14 of whatever die een vraag over hun verkering hebben, en driekwart van de reacties bestaat uit ‘‘Je bent te jong, ga met barbies spelen, doe niet zo raar, toen ik jouw leeftijd was… etc etc’’
En dat is gewoon ronduit irritant aan het worden. Serieus, niemand heeft er wat aan. Beantwoord dan gewoon de vraag…

Naja, het punt is dat jij vindt dat je geen ongelijk hebt, omdat jij zo op die manier bent opgegroeid. Maar tegenwoordig beginnen meisjes veel vroeger met allerlei dingen, zo blijkt maar weer. Niets aan te doen

Precies.
Dit.

Knuffel zou ik zelf niet eens doen. “Vroeger” hadden ook al veel mensen “verkering” op de basisschool wat bij ons op school niet eens zozeer betekende dat je het aan elkaar vroeg, maar gewoon dat je er elkaar wel leuk vond. Er werd verder niet geknuffeld of gezoend, maar gewoon gespeeld. Er veranderde eigenlijk niet zoveel. Er werd alleen wat meer gegiegeld door iedereen wanneer er bij een spelletje (zoals bijvoorbeeld 'onder de tafel lag een briefje etc.) wanneer dan duidelijk was dat er een ‘stelletje’ was. Ik snap niet waarom iedereen zo’n ophef over dit topic maakt want naar mijn mening vraagt TS niet eens zo’n rare vraag en ze doet het nog op een aardige manier ook.

Ik verwacht dikke relatie struggles, krijg je dit. :l
Anyway, je bent 10, ga samen tikkertje doen of verstoppertje ofzo. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat je tegenwoordig doet als kind van 10 :’)

Ja, dit wordt niks

Ga gewoon met die jongen om zoals je altijd al deed.

Sommige hebben nog het idee van kleuters in hun achterhoofd en zijn vergeten dat ze vast ook wel basisschoolrelaties hebben gehad. Je zou eens moeten kijken hoe ze er bij mij in groep 7 bijliepen, de meeste hadden toch al best flinke tieten en bij andere was het begonnen met groeien en ja, was er ook een verkering gaande.

OT. Gewoon omgaan met die jongen zoals je eerst deed :slightly_smiling_face: