Moeilijke krullen, what to do?

Ik heb een groot bos krullen, ik heb het bijna altijd in een staart want ik schaam me er een beetje voor als ik het los heb ofzo. hebben jullie tip hoe ik mn haar kan doen of kennen jullie gode haarspullen?

Anti-pluis spul is heel fijn! Dan worden je krullen minder pluizig, en mousse erin doen! Meer weet ik eigenlijk niet! Heb zelf ook geen krullen, maar vriendin van mij wel. Succes in ieder geval!

wat voor soort krullen heb je? Zo’n meisje van mijn school, heeft een hele grote bos pijpenkrullen, en een ander een afro, en die dragen het met een brede haarband, of een sjaaltje ofzo dr in, en dat staat echt superleuk. (:

Ik irriteer me soms ook aan mn krullen.
Maar een staart ziet er bij mij niet uit.
Ik stijl het heel vaak.
Wat ook een beetje helpt zijn krulspelden
het word geen grote bos met krullen maar onschuldige krullen

Ondanks dat je je irriteert aan je krullen je moet los eens proberen.
Vroeger had ik ook altijd een staart
maar variatie kan geen kwaad

:")

ik heb van die kleine golfkrulletjes. Maar meestal kam ik mijn krullen eruit:S

ik heb ook krullen en die pluizen ook best snel maar met andrelon krul control creme zit ie altijd op zn plek

van andrelon heb je wel van die haar-creme ofzo
ik zou het iig niet in een staart laten, krullen zijn ervoor om te laten zien!

zeker weten!!

Als je van die bos krullen hebt,(die ik ook heb ik word er zat van) gebruik coco’s vet condotionor. Die kan je bij de surinaamse toko(naam: Palmer’s) halen maar ook bij de kruitvat(naam: Kruitvat huismerk). Als je hem gaat halen en je hebt hem thuis gebruik het dan zo:

1. Maak je haar nat.
  2. Pak een beetje coco’s vet en verspreid het in je haar.
  3. Je kan nog eventueel kammen in de stijl die je wilt.(met krullen blijven het krullen!)

Met mij helpt het supergoed! :astonished:
xxx

Ik gebruik een supervet masker waardoor mijn krullen heel mooi gaan zitten en niet zo pluizen …
Maar (ik weet niet of dat jou’n probleem is) ik ken ook iemand, en die heeft goddelijke krullen, echt overal pijpen en geen pluis. Het enige nadeel is is dat ze er veel te veel van heeft, en haar haar zo dik is. Zodat het alsnog (vind ik) niet supermoooi is om los te doen.

Mijn haar is echt vreselijk!
niet uitkambaar :S.
Gebruik ook kokusvet maar ik wil 't strak hebben dus gebruik gel…

ik heb ook krullen…

en ik doe er speciaal spul in ( van kapster ) en dan heb ik pijpenkrullen… je doet het erin als je haar nat is … en het is egt super mooi!

het heet :
lisap milano sculture : m-fix ( dat is de groen/blauwe M) je hebt verschillende namelijk.

http://www.delida.nl/media/sculture_mfix.jpg

het kost 11.50 best duur maar je doet er wel 1/4 jaar mee!

Ik heb ook kroeshaar,hate it.

ik heb ook krullen , wat ik altyd doe ;
me haar nat maken , allergoedkoopste gel erin , beetje laten drogen en klaar =)
ook gebruik ik ; wella forte shine / styl mousse

Ik wou nét een topic hierover openen!
Goed dat ik hem heb gevonden. Ik heb dus last van hetzlefde probleem…
Het werkt allemaal niet meer, dat ANTI PLUIS gebeuren.
Ik gebruik gewoonlijk alles van Andrélon Perfecte krul, dat lukt dan nog wel, en Windkracht 10 mousse van Andrélon… maar ik denk dat mijn krullen nog beter in vorm kunnen komen.
Ik heb een aantal meisjes met hele mooie krullen gevraagd wat hun erin doen : De een zegt, de goedkoopste Gel van de suppermarkt, en dan droogfhonen, en de ander Cocusvet. Nou, ik ga het allemaal proberen… Ben benieuwd.

ik heb ook een best grote bos krullen en ik ben het nu steeds beter aan het verzorgen. ik doe er nu 2x per week conditioner in, en ik laat het dan ook lang in mn haar zitten, daarna goed uitspoelen en alle klitten uit mn haar halen. dat uitkammen van mn haar duurt wel echt lang -.- maar ik krijg er wel mooier haar voor terug. je moet er ook gewoon flink wat mousse in knijpen en wat haarlak en dan blijft het wel zitten. Ik neem ook altijd wat speltjes mee naar wat ik ook ga om wat plukken vast te zetten die zijn uitgezakt. Een hele onderneming, haha, maar ik heb er wel een bos krullen voor terug waarvan iedereen zegt dat ze ze zelf ook wel zouden willen. Maar als ze zouden zien hoeveel tijd en moeite het kost zouden ze er denk ik snel mee klaar zijn…

ik wil morgen nieuw spull gaan kopen voor mijn krullen wat is een aanrader? iets styling spul waardoor je krullen er mooier uitkomen en je ook meer voluume krijgt… weet iemand iets?

Ik heb altijd dat ik na het douchen krullen heb maar na dat ik het heb gekand, is het weer stijl geworden ;(.
hmm.

Ik heb zelf spullen van het merk Kerastase. Is wel duur, en alleen te koop bij speciale kappers, maar wel heel goed voor je krullen. Het gaat minder pluizen en verzorgt erg goed.

ik heb ook een enorme bos pijpenkrullen,
ik stylde het vroeger met een styltang maar daar word je haar heel droog van en dood,

wat ik nu doe:
Voor het slapen:
*. na het wassen een haarmasker in doen.
*dan met een fohn en ronde borstel ( met van die harde haartjes):
pakt een stukje haar zet de borstel eronderen de fohn ( op warme stand) er op en dan aanzetten en rustig naar beneden, na 2 x ben je klaar.

• dan gaan slapen
  • de volgedne ochtend weer fohnen maar nu gewoon snel.
    ik krijg dan heel zacht haar en die ochtend ook een beetje slag en dan kan je heel veel doen!

veel geluk:D