Moeilijke keuze..

Hoi, ik ben al 2 jaar verschrikkelijk verliefd op een jongen op school. Ik zie hem elke schooldag op het plein. We maken soms oogcontact en hij glimlacht soms ook :slightly_smiling_face: Ik durf alleen niet naar hem toe te gaan en gewoon met hem te praten… Zijn nichtje is een vriendin van mij (we zijn nog niet heel erg goed bevriend, maar ze is wel heel aardig) en aangezien ik totally desperate ben en ECHT wil weten wat hij van mij vind dacht ik dat ik een keer met haar erover kon praten. Misschien kan ze me helpen ofzo? Ik weet het ook niet…
Wat zouden jullie doen??

Groetjes :slightly_smiling_face:

Ps. Hij heeft geen social media, dus daar kan ik ook niks mee… Dx

Kan je hem niet toevoegen op sociale media? Dat maakt het eerste contact doorgaans een stuk makkelijker. Direct op iemand afstappen vraagt moed, maar dan weet je ook direct waar het op staat.
Zijn nicht bombarderen met liefdesvragen vind ik geen goed idee, zeker omdat jullie (jij en de jongen in kwestie) elkaar eigenlijk niet kennen.

Hij heeft geen social media :frowning_face:

Dan is denk ik de enige optie naar hem toe gaan en een praatje maken. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar als je al twee jaar een crush hebt, zou ik niet meer aarzelen. Een nee heb je, een ja kun je altijd krijgen.

Ik zou toch maar proberen om naar hem toe te gaan. :flushed: