moeilijke kamer .

ik ga geen foto van mn kamer plaatsen , want het is gewoon schamend & nogal kinderachtig !
maar zie gewoon een rechthoekige kamer voor je , met rechtsonder de deur , daar meteen voor , aan de rechtse muur een kast en tegenover de kast , dus de linker muur zit het raam .
nu zal je wel denken , ajoh dat is toch geen moeilijke kamer?
nou , dat is het dus wel ! ik wil graag echt zo’n hotel kamer creéren , met een 2 persoonsbed en daarachter een mooie print op de muur , nachtkastjes er naaast , een plankje aan de muur en makeuptafeltje .
maaar , ten 1e '; mag geen 2 persoons bed .
en ten 2e '; ik weet niet waar ik me bed moet enzo !
en ten 3e '; ik weet dat er een officeel topic er voor is , maar dat is dus gewoon belachelijk ! ja , daar staan wel kamers in ! maar , zeg nou eerlijk … dat zijn geen gewone kamers hoor ! het zijn kamers die je misschien hebt , als je rijk ben . & ik ben niet arm hoor , maar ik heb gewoon niet zo’n groot budget.
dus , kan iemand me helpen , die goede ideetjes heeft !
aub , ik wil zo graag een nieuwe kamer !

xxx.

oh , en hij is niet zo klein hoor ! (kamer)
en , die kast die helemaal rechts is , zit vast aan de muur en kan niet weg ! x

Je zou dan toch echt een foto moeten plaatsen als je wilt dat we je helpen. En 1 topic is genoeg. Er zijn al zoveel andere topic met tips om je kamer leuker te maken.

Jeetje hoe irritant kan je typen zeg. En er zijn genoeg topics over kamers, kan je dan misschien wel belachelijk vinden maar dat geeft je nog niet het recht om dan toch maar een topic te openen.

Wat type je vervelend zeg! En maak dan een plattengrond op paint, want ik heb een goed ruimtelijk inzicht maar je bent nogal onduidelijk…

oke als jullie vinden dat ik irritant typ mag hoor.
ik zal proberen om normaal te typen oke.
Maar , ik snap niet hoe paint en alles werkt dus dat is geen optie…
Dus zal ik het nog een keer proberen uit te leggen en zie het als een plattegrond die ik uitleg.
Het is een rechthoek.
En aan de linkerkant zit het raam , en daar tegenover zit een kast die aan de muur vastzit.
En aan de onderste kant , rechts onder dus zit de deur.

Hopelijk is het nu duidelijker! :blush:

Het is nog steeds onduidelijk. Er zijn al zoveeeel topics over je kamer inrichting enz… ga die maar eens zoeken.

ja , daar heb ik gekeken .
zijn alleen vreemde vormen & rijke mensen .

Kijk dan in show je kamer op de homepage. Dat zijn echt geen vreemde vormen en rijke mensen

En deze dan, 20 seconden zoekwerk
http://forum.girlscene.nl…kamer/list_messages/77647

Wat dacht je van het show je kamer topic? Daar staan kamers in van gewone meiden die hier op het forum zitten, en dat zijn echt niet allemaal rijke mensen hoor. En die kamers hebben ook geen vreemde vormen.

ooh , natuurlijk !
DANKJEWELLL ! (: