Moeilijke jongen

Hee,

Ik heb sinds een tijdje iets met J. Aan het begin zag ik hem veel en was het heel erg leuk enzo, nu alleen het probleem dat ik hem al 6 weken niet gezien heb. Doordat hij vooral druk is met sport & school. En ik met school en werk.

Ik heb hem er gister op msn naar gevraagd en toen kwam hij er eerst mee dat hij het aan het begin graag bij me wou zijn en dat dat nu steeds minder wordt,
beetje jammer dat ik hem dus al 6 weken niet gezien heb :blush:
& ik denk dat het daar ook wel een beetje aan ligt… Want ik mis hem niet, maar als die dingen zegt van gevoel is minder jank ik er wel om…
De ene keer zegt die dat die minder voelt en dan wil die dit weekend weer op mijn verjaardag komen…
Ik weet echt niet wat ik met hem aanmoet, want hij wou dit weekend nog wat afspreken om te praten enzo (maar ik ben wel dit weekend jarig en heb geen zin om dat te verpesten) :frowning_face:
Dus wat moet ik nou, want ik weet het echt niet meer :blush:

Dat ziet er niet zo goed uit :confused:
Ik zou echt niet weten wat je er aan kan doen buiten nog eens afspreken en zien hoe het gaat.

Het klinkt alsof hij er helemaal geen moeite voor doet om jou te zien… Hoe lang hebben jullie dan al iets? En deed ie daarvoor wel meer moeite voor je? Kwam hij bijvoorbeeld wel eens langs bij je thuis?

ik denk dat het gevoel voor hem aan het afnemen is, ik vind het wel raar dat omdat je nu jarig bent, hij ineens wel komt.
zowiezo je vriend 6 weken niet zien omdat hij het ‘druk’ heeft vind ik een beetje bullshit, je kan altijd tijd maken om je liefje te zien, ookal is het maar een uurtje.
een goed gesprek zou op zijn plaats zijn maar het is wel een beetje lastig omdat dit weekend je verjaardag is en dan is het net alsof je ‘leuk’ tegen hem doet terwijl je eigenlijk behoorlijk in de rats zit.
ik zou het verder ook niet weten, maar praten lijkt me het beste en samen eruitkomen hoe dit opgelost moet worden.

sterkte ermee meis, maar laat dit niet je verjaardag verpesten he
xx

Ik denk eigenlijk dat jij een fijne verjaardag moet gaan hebben, een vriendje die al bijna 6 weken niet naar je toe wil komen en nu ineens je bday wilt gaat trashen zit je niet op te wachten toch? Zeker niet als hij ook zegt dat zijn gevoel ook minder is? En anders, als hij ECHT goede bedoelingen heeft… kan hij toch de dag ervoor (vanavond??) of na je verjaardag komen? (MET een mooi cadeau om alles goed te maken ofcourse :wink: )

Wat een lieve reactie’s :slightly_smiling_face:
Nou heb ik zo straks via mensen gehoord dat hij dus morgen avond uit wil gaan,
dus ga ik lekker mijn verjaardag vieren met al me vrienden!
Ik heb zo’n gevoel dat deze “relatie” als je het zo nog noemen kunt,
kapot gaat… Wat ik wel heel jammer vind

Ik wil eigenlijk nog wel een keer met hem praten,
maar dan komt die maar mooi bij mij! :thinking:
Hmm jongens…