moeilijke beslissing

ik heb binne kort school feest, maar de dag daar na heb ik een operatie aan mijn arm.
ik vind het nu heel moeilijk om te kiezen wat ik moet doen. het is beter als ik uitgerust ben in het zieken huis, maar het is mijn laatse school feest met me beste vriendin, omdat die naar een andere school gaat.
het school feest is op 12 juli en mijn operatie op 13. het school feest duurt tot 12 uur en ik moet al weer 7;15 in het ziekhuis zijn.
wat zouden jullie doen ?

x.

Eerder weggaan bij dat schoolfeest? Je hoeft niet per se tot het einde te blijven.

ik zou niet naar het schoolfeest gaan, omdat ik gezondheid echt belangrijker vind. (maar dat is mijn mening…)
Je zou ook bijv.een paar dagen daarna met je vriendin kunnen afspreken.

Succes!

Dit ja!

Je kan eerder weggaan bij het feest inderdaad, maar het is natuurlijk niet leuk als je halverwege weg moet. Zelf zou ik dan dus helemaal thuisblijven. Zo’n operatie vind ik belangrijker. En met je vriendinnen kan je idd altijd nog afspreken, het is niet zo dat jullie elkaar nooit meer zien na het feest.
Succes met de operatie =)

ik zou wel gaan! 12 uur is nog niet zo laat

Ik zou naar het feest gaan en om half 12 naar huis gaan.
Dan kan je toch een uurtje of 6 slapen en heb je een leuke avond gehad.
Uitgerust ben je toch wel door een eventuele narcose.
Gaan hoor!

Of gewoon nog even rusten vóórdat je naar het feest gaat?

Is het een zware operatie? Is het met volledige verdoving of niet? En moet je lang in het ziekenhuis blijven?

Ik zou eerder weggaan van het schoolfeest.

Ik zou inderdaad ook gewoon eerder weggaan. Als ze daar problemen over maken, dan zou ik helemaal niet gaan. Alvast beterschap(:

de operatie valt wel mee. ik moet wel helemaal onder norcose. en ik weet niet hoe lang ik in het ziekenhuis moet blijven want het kan altijd uitlopen.

x.

ik zou gewoon niet te lang bij het feest blijven, en eventueel gewoon iets leuks met je vriendin doen, zoals naar een ander feest als smack of zoo xx

Ik zou naar het schoolfeest gaan. Uit rusten kun je daarna in het ziekenhuis ook wel:)

Ik zou niet gaan eerlijk gezegd. Ook al is het een kleine operatie, na de narcose ga je jezelf wel niet zo lekker voelen denk ik, dan is het beter als je dag ervoor goed hebt geslapen. Je kan altijd met je beste vriendin nog later afspreken, je arm kan je alleen dan repareren.

Ik zou wel gaan. En dan om 11 uur naar huis, maar ik vind 12 uur sowieso niet zo laat. :stuck_out_tongue:

Ik denk eerlijk gezegd dat je voor een operatie nu niet bepaald uitgerust moet zijn. Na de narcose voel je je sowieso slaperig, toch? Ga gewoon, desnoods niet te laat en drink niet.