Moeilijke beslissing.....

Heyy

Ik heb al een tijdje met een leuke jongen een relatie. Alleen is zijn beste vriend mijn ex.

In de kerstvakantie gaan ik en mijn vriendje logeren. Mijn ex zei dat ik wel 2 vingers in mijn ‘poes’ kon verwachten, want hij wist dat we gingen logeren.

Ik wil het wel maar aan de ene kant ook niet. Ik ben heel onzeker over mezelf en denk dat mijn vriendje ‘mijn gedeelte’ niet mooi zou vinden.

Ik ben een meisje van 14 jaar die heel erg twijfelt, wat zouden jullie doen in deze situatie?

ik snap het niet helemaal.
en als je het niet wilt, dan zeg je gewoon nee. er hoeft niet altijd wat te gebeuren als je bij een jongen/vriendje slaapt

Bij twijfel is het een nee.

Als je het niet wilt, niet doen. Je kunt best samen slapen zonder verder te gaan dan zoenen.
Je ex moet gewoon zn mond houden.

Jouw vriend zal je echt niet ‘‘raar’’ vinden daar, en bij twijfel gewoon wachten.

Bij twijfel niet doen meid, het is jou lichaam en jij bepaald wat ermee gebeurt. Accepteert hij dat niet dan is hij jou niet waardig.

Laat je absoluut niet onzeker maken door je ex! Zijn taalgebruik zegt mij al genoeg, en het is en blijft je ex. Misschien is hij jaloers, jij hebt nu natuurlijk wel wat met zijn beste vriend. Als je zelf twijfelt, moet je natuurlijk niks doen. Maar laat je niet bang praten door je ex.

Je moet je niet zo op laten jutten door wat anderen zeggen. Als jij hier tegenop ziet, zou ik het dus niet toelaten. ‘Logeren’ is ook niet echt de benaming. Ik zou dus maar even goed nagaan of jullie wel samen moeten gaan slapen.

Gwn doen wat je gevoel zegt en als je twijfelt gwn nee zeggen want er komt nog wel een keer en zo krijg iig geen spijt. Toen ik eerste keer bij mn vriend sliep gebeurde er echt niks behalve zoenen dat kan best.

kinderen