moeilijk..

haai,
ik heb even een vraagje…
ik ben best wel een moeilijke eter, lust echt bijna niks.
ik vind het heel moeilijk om nieuwe dingen te proeven, hebben jullie misschien tips?
ik schaam me er best wel voor…
X

Daar groei je waarschijnlijk wel overheen. Toen ik jouw leeftijd had, lustte ik ook niet zo veel.

Eet gewoon eten wat je niet lekker vindt. Toen ik de switch maakte naar een vegetarisch dieet, had vond ik sommige vegetarische brouwsels ook niet te vreten. Na ene poosje wende ik aan de smaak. Sommige van die dingen die ik eerst goor vond, vind ik nu zelfs erg lekker (:

Daarnaast desondanks proberen nieuwe dingen te eten.
Voor hetzelfde geld is hetgeen je proeft hartstikke lekker!

Had ik ook vroeger. Ik lustte geen spruitjes, witlof, zuurkool, brocolli, wortel. Eigenlijk alleen spinazie, andijvie en hutspot en nu vind ik alles eigenlijk wel lekker, behalve wortel ben ik nog steeds niet zo’n fan van.

probeer elke keer als je iets vies eet, of je oudrs iets eten wat je niet lust, probeer je elke keer een kleine hapje. je hoeft niet meteen alles en helemaal te lusten,

ik moest vroeger altijd me bord leeg eten van me ouders, maar dan at ik iets vies met heel veel appelmoes ofseuw. probeer dat dan .

ja het zijn dingen die ik vaker geprobeerd heb, maar het is meestal dat ik het echt niet door m’n keel krijg, 't klinkt heel stom, want ookal vind ik het helemaal niet zo vies, kokhals ik gewoon bijna…