Het is alweer even geleden dat ik voor het laatst op het girlscene forum zat. Maar ik zit met een beetje een moeilijke situatie…
Ik heb een enorme crush op een jongen. Hij weet dat ik interesse in hem heb en dat ik hem echt een super leuke jongen vind. Echter, hij heeft een (best wel ernstige) lever/nier aandoening waardoor hij al een jaar niet meer naar school is gegaan. Hij wil daarom niemand daten omdat hij "niemand pijn wil doen , wil teleurstellen, niemand wil opzadelen met zijn probleem ". Terwijl het mij juist helemaal niks uitmaakt. Ik wil er juist super graag voor hem zijn ! Wanneer hij een crush op iemand heeft negeert hij dat dus terwijl dat hem juist ook pijn doet.
Ik weet dus niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan aangezien ik hem echt ontzettend leuk vind en hij mij een beetje weg duwt omdat hij bang is om teleur te stellen .
Dat is inderdaad wel lastig. Misschien kun je voorstellen om een keer af te spreken om het persoonlijk te bespreken? Ik weet niet of je dat hebt gedaan.
Als hij van zich af ‘blijft duwen’, dan zou ik hem de ruimte geven en accepteren dat hij nog niet toe is aan een relatie.
Hee,
Dat is idd een best lastige situatie. Misschien zegt hij dat omdat hij even geen behoefte heeft aan een vriendin en dingen rond verliefdheid, en zit hij gwn even met zichzelf in de knoop. het is natuurlijk niet zo leuk als je al een jaar niet naarnaar school bent geweest vanwege gezondheidsproblemen. Als je m tegenkomt, maak lekker een praatje, vraag zn nummer eens (niet te snel doen, maar als je al een beetje een band hebt) maar dring jezelf vooral niet al te veel op. Wie weet draait hij bij en heeft hij ook wel interesse in jou wees lekker jezelf, maar dring je niet op, jongens willen altijd alles zelf oplossen haha. veel succes!
Hmm,lastig idd. Ik zou tegen hem zeggen dat als hij een relatie met jou wil,dat je er graag voor hem wilt zijn en dat je hem ook heel erg graag wil. Hij zal dan vast nadenken of jij een leuke meid bent en als dat het geval is zal hij er dan mee akkoord gaan. Want hij weet immers dat hij zijn problemen niet opzadelt bij jou? Als hij er niet mee akkoord gaat kan het zijn dat hij niet toe is aan een relatie of jou eigenlijk niet zo leuk vindt… Veel succes in ieder geval!