moeilijk...

hee, het is nu een maand geleden dat het uit is met mijn ex. Nu wilt hij me terug, maar wilt hij ongeveer 3 maanden wachten om alles op een rijtje te krijgen. ik snap dat ook wel en als ik echt van hem hou moet ik ook wachten, maar het doet pijn. Ik vind het heel moeilijk om zolang te wachten, dan ga ik twijfelen of hij me nog wel echt wilt. Ik mis hem heel erg, daarom doet het ook zo pijn om te moeten wachten. Ik zit er de hele tijd mee en krijg het maar niet uit mijn hoofd. wat zou ik kunnen doen of hoe denken jullie erover?

Wat is de reden dat het uit is gegaan?

zijn ouders zaten tussen ons in, daarom is het uitgegaan. nu wilt hij doen wat hij wilt en niet meer wat zijn ouders willen, maar hij wilt nog wachten.

Waarom maak je een nieuw topic aan?

Nogmaals, ik zie niet in waarom hij drie maanden wil wachten. Hij wil je of hij wil je niet en ik vind het ook niet normaal om zo’n ultimatum te stellen. Alleen omdat hij dingen op een rijtje wil zetten moet jij nog 3 maanden in afwachting zijn of hij wel of niet met je door wil.
Dus nogmaals, moet je niet willen. Kap het af. Als jullie echt zo meant to be zijn komt dat nog wel een keer goed, ook als je nu niet 3 maanden alleen maar aan het wachten bent.

Sorry, maar bij mij gaan de alarmbellen rinkelen… drie maanden, dan is de zomer bijna voorbij en kan hij dus een zomer lang, doen en laten wat hij wil als vrijgezel. Ik ben verder niet paranoia of achterdochtig ofzo, maar dit is raar…

Om alles op een rijtje te krijgen, of om even overal van te proeven?

het doet gewoon pijn om hem te laten gaan, maar het doet ook pijn om te moeten wachten. Ik vind het een heel moeilijke keuze

als hij echt van je houdt had hij niet tegen je gezegd dat je eerst maar 3 maanden moet wachten voor hem… doe wat goed voelt ook al is het moeilijk en doet het soms pijn.

waarom zijn jullie uit elkaar gedaan? vind je hem nog leuk? wou jij hem niet meer of hij jou niet meer? als je het niet weet kan je hard to get spelen. ook nog leuk.