Hallo allemaal,
Ik zit in de 3e en voor de zomervakantie was alles nog leuk. Maar net voor het einde van de zomervakantie was een vriendin van mij jarig. Een week voor haar feestje mailde ze mij dat ik maar niet moest komen omdat zij het idee had dat ik dat toch niet leuk vond (terwijl er echt niets aan de hand was! Ik had echt wel zin in haar feestje!). Verder mocht iedereen uit mijn vrienden groep wel komen, ik voelde me echt super *** en buitengesloten toen. Ze zij dat alles mijn schuld was, alsof zij perfect was! Ook zij ze dat nog 2 andere meiden uit ons groepje mij niet aardig vonden. Toen ik na de vakantie op school kwam negeerde die 3 mij. Toen heb ik met het eerste meisje uit mijn verhaal afgesproken dat we gewoon weer vanaf het begin zouden beginnen zegmaar. Dus gewoon alles ‘vrienden’ (terwijl we eerste ‘goede’ vrienden waren). Tussen haar en mij gaat het nu wel goed. Maar die andere twee meiden negeren mij nog steeds. Je zou denken, laat ze links liggen, maar ik wordt nu een beetje buitengesloten in mijn vriendengroep omdat zij mij negeren (één van die twee meiden is namelijk een soort van de 'leider’van mijn groepje). Ik heb echt alles al geprobeert om weer een beetje vrienden te worden (complimenten geven enz.). Nu is er zaterdag een feestje van een vriend van mij, maar daar mag ik ook niet op komen. Ik weet echt niet waarom, want we zijn gewoon vrienden! Ik voel me echt heel erg buitengesloten nu… Kan iemand mij helpen? Want ik voel me echt rot door dit hele gedoe. Ik wordt namelijk al sinds het begin van dit schooljaar buitengesloten! Please help me!!! Kan geen dag doorbrengen zonder hieraan te denken…