Moeilijk :S

Ik heb een best groot probleem,
het zit zo; ik vond een jongen echt heel erg leuk, en het klikte gewoon echt zó goed! alleen toen ging hij met een ander meisje:S en ook nog wat verder dan alleen zoenen… dus ik knapte op hem af, want ik wou dat allemaal nog niet, en hij had nu toch met dat andere meisje…
Maarja iig, nu een hele tijd later, heeft hij dus (nog steeds) met dat meisje, en ik was hem al soort van vergeten, we waren gewoon goede vrienden. Alleen sinds een paar dagen terug, toen gingen we vet veel praten in de pauze, en dat waren echt vet boeiende gesprekken, niet zo van; he alles goed… etc. maarja dus sinds een paar dagen terug voel ik gewoon dat we bij mekaar passen:S alleen hij heeft nu met dat andere meisje, en hij zegt ook vaak dat ze op sommige dingen niet zo reageert als hij zou willen zegmaar … hij is wat alternatief/ beetje spiritueel, en zij zegmaar helemaal niet, en dus op sommige gebieden kunnen ze niet echt diepgaande gesprekken voeren, en hij verteld wel dat ie dat soms jammer vind enzo. Maarja nu weet ik niet meer wat ik moet doen? ik heb echt een gevoel dat we bij mekaar horen, maar hij misschien niet?
en aangezien zij het al met mekaar doen, en ik daar niet aan toe ben, is het misschien ook sneu om zegmaar met hem te gaan ofzo, want dat is voor hem een stapje terug, en ik wil dat ook niet dat andere meisje aandoen… dat zou ik gewoon echt kut voor haar vinden…
ik weet het niet meer?

Hij heeft een vriendin, dus je moet van hem afblijven. Misschien vindt hij het wel jammer dat zij soms niet zo is wat hij verwacht van haar, maar als hij echt van haar gek werd was het al uit. Ik zou pas voor hem gaan als hij ook voor jou gaat. Als ik jou was zou ik ook niet gelijk rekening houden met ‘dat hij verder gegaan is dan jij’. Als hij echt genoeg om je zou geven, zou hij geduld met je hebben. Maar dan moet je wel eerst zien of het nog wat wordt.

Conclusie; Ik zou helemaal niets doen totdat het uit is en hij duidelijk interesse in jou toont. Jij weet tenslotte hoe het is als iemand die je leuk vindt met een ander wat krijgt, dus zoiets zou je inderdaad niet zijn huidige vriendin aandoen.

hem vergeten of wachten tot het uit is, in ieder geval niet gaan ‘toehappen’ want hij heeft een vriendin

probeer, wel vrienden met hem te blijven. Maar ga niet achter hem aan.
Misschien groeit het later nog wel tot iets uit?

Door een paar gesprekken kan het toch niet opeens voor elkaar bestemd zijn, dat is echt overdreven.
En als hij jou echt leuk vindt, had hij never nooit met dat meisje moeten nemen en gewoon op jou moeten wachten. Toen, maar ook nu.
Een jongen heeft maar te accepteren dat een meisje niet altijd naar zijn behoeftes kan dansen en anders heeft hij pech.
Voor nu heeft hij een vriendin, dus probeer hem gewoon weer te vergeten, want niemand wordt hier vrolijk van.
Zoek een jongen die wel voor je gaat en met wie je soort gelijke gesprekken kan voeren. Veel beter voor je.
Anders laat je, je opnaaien en ga je fouten maken, daar krijg je spijt van.

hey,

Mijn tip is om goede vrienden te blijven en hem uit je hoofd te zetten. Er zijn nog genoeg jongens in het land :relieved: of je kan eventueel wachten tot het uit is maar dat kan heel lang duren en daar schiet jij veder ook nix mee op en aangezien jullie goede gesprekken kunnen voeren is dat al een punt maar hij gaat al veder dan jij wilt gaan.
Suc6 ermee
xoxo