moeilijk iets..

Hallo allemaal,

Ik ben een meid van 20 jaar en heb sinds 1,5 jaar een relatie.

De eerste tijd van onze relatie was al geen prettige tijden. hij was liever bij vrienden dan bij mij en had als smoes dat hij mij niet bij deze mensen wilde zetten, waar ik mijn vraagtekens al bij zette want tja waarom gaat hij zelf wel met ze om. Jullie zullen dan wel denken waarom ben je toen niet weggegaan maar dat was gewoon omdat ik toch verliefd was en dacht het komt wel goed.

Na een maand of 5 trok hij al meer naar mij toe, zijn vrienden kregen ook allemaal een vriendin en hadden dus minder aandacht voor hem, en natuurlijk stond ik er wel om hem op te vangen… heel stom maar ik was nog steeds verliefd en ik was blij dat ik eindelijk de aandacht kreeg die ik wou.

Die aandacht was de eerste tijd allemaal leuk en aardig maar er kwam al snel ruzie omdat hij steeds wilde weten met wie ik app of bijvoorbeeld een berichtje op fb stuur. Als eern jongen mijn foto likede op facebook dan was het weer ruzie. uiteindelijk snapte ik wel waarom hij het niet vertrouwde. Dit was omdat hij zelf niet te vertrouwen is want ik ben een paar weken geleden ereachte gekomen dat hij tijdens onze relatie mailde met een meisje…opich het probleem niet maar waren mails die je niet hoort te sturen als je een relatie hebt. dit gebeurde tot november vorig jaar daarna hebben ze geen contact meer gehad of hij ooit bij haar is geweest dat weet ik niet. Is er dan nog reden tot wantrouwen of moet ik dan denken ag het was tot november en moet er maar vanuit gaan dat er verdre niemand of niks anders is?
Waarom ik niet weg ben gegaan is puur de reden dat ik eigenlijk soort verlatingsangst heb.

Nu doet hij sinds aantal weken echt heeel lief tot het slijmen af aan. als ik geen schat achter iedere zin zet vind hij me al kortaf en denkt hij steeds dat er wat is. dt is eigenlijk ook wel want mijn gevoel voor hem is eigenlijk weg. maar toch kan ik hem stom genoeg niet loslaten.

Nu zullen jullie denken wat wil je hiermee?
Ik vroeg me af of jullie dit ook hebben meegemaakt en hoe jullie ermee om zijn gegaan of hebben opgelost?

Hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het wordt. Als je gevoel weg is, heeft een relatie hebben geen zin.

Dit inderdaad. De wereld houdt niet op te bestaan als je hem verlaat. Voor hem genoeg andere jongens die jou een stuk beter zouden behandelen.

Het is niet de einde van de wereld om vrijgezel te zijn…
Ik denk dat dit gewoon geen goede basis is voor een relatie

Precies! Het is voor jezelf en voor je vriend niet leuk hem aan het lijntje te houden als je niet echt gevoelens meer voor hem hebt…

Is er misschien een reden voor je verlatingsangst? Of heb je buiten hem om misschien niet iemand om je op te vangen voor als het uit zou gaan? Dit is misschien de reden dat je het nog niet uit durft te maken, terwijl je gevoel je vertelt dat het vanuit jou wel een beetje klaar is.

Zou de voordelen tegen de eventuele nadelen opwegen of je er nog voor wil gaan of niet. Overigens is zijn gedrag zwaar irritant als ik dit zo lees. Erg overdreven dat er achter iedere zin ‘schatje’ moet staan… :bored: