Moeilijk gesprek op stage

Hoi meiden,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Voor mijn studie moest ik stage lopen en morgen is officieel mijn laatste dag (volgens het contract)
De tijd die ik daarna heb voor mijn laatste examen heb ik echt heel hard nodig om te leren en ik moet ook nog een baan zoeken wat nogal moeilijk is…

Wat nou het probleem is: mijn stagebegeleider verplicht mij op de aankomende weken nog iedere dag terug te komen omdat ze vindt dat ik dan pas mijn stage goed kan afsluiten (ik ben er nu al 150 uur teveel en kan niks meer doen) Ik heb al aangegeven dat ik daar geen tijd voor heb maar ze blijft doordrammen.

Zometeen heb ik een gesprek met haar maar ik weet niet goed hoe ik dit nou moet gaan oplossen.
Mijn besluit staat wel vast, ik kom niet meer naar morgen. Dat heeft voor mijn geen extra doel maar alleen voor haar omdat ze dan niemand hoeft te bepalen.

Hebben jullie tips?..

Je kan ze gewoon het contract onder de neus schuiven en dan zeggen dat ze ervoor getekend hebben dat morgen jouw laatste dag is.

Ik zou je begeleider wijzen op het contract en de datum die daarin staat. Afspraak is afspraak!

Geen misbruik van je laten maken.

Ja, en anders moet ze je er maar voor gaan betalen. Dan haakt ze vast wel af.

Precies doen wat hier staat. Melden dta je al 150 uur te veel hebt staan, en inderdaad erop wijzen dat inhet contract de einddatum staat. Als ze gaan dreigen met stage afkeuren ofzo zou ik het ook op school aankaarten, want zulke bedrijven moeten dan geen stagiaires aannemen vind ik