Moeilijk, dom, fout?

Ik heb even tips nodig…

Ik ben twee maanden geleden met een jongen bezig geweest, en toen had ie ineens een anderr… alleen dat was na 2 weken ook weer uit, begon ie weer met mij.
dus is sms zo; ja sorry maar ik denk niet dat het nog kan gaan werken tussen ons. zegt ie; nee dat denk ik oook.
dus toen was het weer even stil, en toen vrijdag begon ie me weer ineens te smsen…
en weer gewoon wat gesmst enzo, en toen gister heeft ie echt letterlijk vanaf 11 uur 's ochtends tot 5 uur 's avonds aan een stuk door me gesmst, 3 keer gebeld, dus ik vond het beetje irritant worden, maar m’n beste vriendin zit in Italië, en bellen is dus veel te duur voor haar, dus ik ging zo naar haar smsen; N. is echt zoo irritant, hij smst echt aan een stuk door, ik word echt helemaal gek van 'm. Sukkel dat ie is!
En ja hoor… héél voorspelbaar, stuur ik het perongeluk naar hem.
nu is ie dus heel boos, snap ik ook wel. maar ik voel me ook best kut, net nu het weer zo goed tussen ons ging enzo…
Ik vind het een moeilijke situatie…
Er is me trouwens ook vaak genoeg verteld dat het niet zo slim was om op hem in te gaan aangezien die de eerste keer ook ineens een ander had… vandaar de “dom” in de titel.
en de fout?.. ja die staat hierboven uitgebreid beschreven…

Ik weet echt niet wat ik ermee moet, sorry voor het lange verhaal maar ik zou het top vinden als jullie willen lezen en me willen helpen, want ik weet echt neit meer wat ik moet…

Noujaa wat wil je er zelf mee. wil je het nog een keer proberen of niet? nee, dan heb je hem dat nu mooi laten weten. ja, dan kun je alles uitleggen en waarom je er eventjes gek van werd en als nog laten merken dat je hem nog een kans wil geven :slightly_smiling_face:

best wel dom dat je die sms naar hem stuurt :’)

Anyway, ik zou idd doen wat limoenade zegt.

Tsja, ik weet het zelf ook niet zo goed…
zouden jullie hem nog een kans geven?
en nog meer tips?

hmm, als je mensen je al vertellen dat het niet slim is
om met hem te praten etc…
kan je beter luisteren voordat het echt te laat is

Je vond hem toch irritant? Waarom zou je met iemand willen die irritant is?

Ik ben twee maanden geleden met een jongen bezig geweest, en toen had ie ineens een anderr…

weet je zeker dat die je dan wel echt leuk vond en het niet deed omdat die bv. geen vrijgezel wou zijn? en je zegt zelf al tegen hem dat je denkt dat het niks word en zo denkt hij er ook over. dan is het toch duidelijk dat jullie er mee moeten kappen? En als ik je stuk lees, dan haal ik er ook niet echt uit dat je hem nou zo leuk vind. Dus waarom kap je het hele gebeuren niet gewoon af, dan is je probleem ook opgelost.

ik hoop dat je er wat aan hebt x

Zeggen dat het een grapje was :’)
Geloven ze altijd bij mij x

allemaal dankje!

@ dearyou; ik vind 'm niet echt irritant, maar gister wel even toen ie echt aan één stuk door smste, en 3 keer belde enzo…

@ mbdj; dat weet ik dus niett, maar helemaal afkappen lukt toch niet, want zo is dat al vaker gegaan 1 of 2 weken hadden we dan geen contact, en dan na 1 /2 weken smste die wel weer… en over ofdat ik hem leuk vind of niet, dat weet ik zelf ook niet zo goed, hij is zo lief, maar kan ook zo gemeen zijn…

Nu krijg ik een smsje;
ik geloof nog in óns… jij ook? dan zal ik niet meer boos zijn…

pff, wat moet ik hier nou weer mee??

Antwoord eerlijk.
Ja of Nee?
Ja; dan is het makkelijk
Nee; Zeg dat dan ook eerlijk en zeg dat je heel graag vriendin wilt zijn &&; dat je spijt hebt van het smsje.

jij was die ene die die 17jarige ging uitlachen omdat ie nog nooit gezoend had, of niet x’D?
Wie is hier nu dommer?

Ik zou het opgeven en mijn eigen kant opgaan, hij is erg dom bezig vind ik.
Als je hem nog wil spreken moet je maar sorry zeggen, maar in deze situatie zou ik hem allaaaaang genegeerd hebben al vanaf dat hij een ander had…

Zeg dat jij er niét in gelooft. Aangezien hij je in een lange periode een paar keer uitdrukkelijk méér aandacht geeft, heeft hij behoefte aan de aandacht van een meisje lijkt mij, maar jij kent hem natuurlijk beter, ik besluit dit gewoon uit wat je zegt.

Omg; What a bitch -als dat waar is-

=o Shit, en ik ben 15, nog een paar jaar en die persoon (weet niet of zij het is) kan mij ook uitlachen :stuck_out_tongue: er zijn mensen die op hun 21 nog niks hebben gedaan, so what :slightly_smiling_face: