Hey
Zoals je aan mijn titel al zag heb ik het enorm moeilijk om mij aan te pasen aan het leven hier sinds ik terugben van mijn uitwisseling.
Ik ben een jaar op uitwisseling geweest in Argentinië en ben sinds midden juli terug. Het liefste wat ik eigelijk wil is teruggaan en mijn verdere leven verder opbouwen in Argentinië, maar weet zelf ook dat dat veel moeilijker is dan het lijkt.
Nu sinds ik terug ben heb ik enorme moeite om mij aan te passen aan het leven hier ivm de hoeveelheden geld we wel niet uitgeven, de (on)vriendelijkheid van de mensen hier, de houding tov andere mensen, hoe de enne persoon zich perse beter dan de andere persoon moet voelen, het niet centraal staan van familie en vrienden en het ergste van al de mentaliteit van het presteren.
Ik zit hier vaak door in de put en weet met mezelf soms geen blijf meer. Ik keer binnekort al voor een tijdje terug naar Argentinië, maar dit gaat niets veranderen met hoe ik mij hier voel. Op dit moment studeer ik mijn eerste jaar toerisme-en recreatiemanagment en hoop deze zo snel mogelijk te voltooien zodat ik effectief in Argentinië kan gaan wonen.