Moeeilijk

Hoihoi,

Er is een jongen die ik nu al sinds februari ken. Sinds toen hebben we veel gepraat, maar vanwege de afstand was dit niet in het echt (heb hem wel in het echt ontmoet). Nu woont hij een tijdje veel dichterbij, en ben ik hem dus vanaf toen gaan zien. Was allemaal heel leuk enzo, en het leek wel iets te gaan worden denk ik.
Alleen is hij nu vorige week op vakantie geweest, en die week ervoor hadden we geen tijd om elkaar te zien. Tijdens zijn vakantie hebben we elkaar eigenlijk niet tot nauwelijk gesporken. Sinds hij terug is van vakantie praat hij gewoon niet meer echt? Af en toe begin ik, en dan is het gesprek echt heel kort. Eerst vroeg hij altijd direct wanneer we elkeer weer zagen enzo, nu gewoon niks! Ik had gister ook al gestuurd: “nou we spreken elkaar nog wel veel he” via iMessage, en ik kan zien dat hij het heeft gelezen maar hij reageerd gewoon niet! Ook is hij telkens gewoon online op Facebook, maar hij zegt niks terwijl hij dit eerst wel altijd deed…
Wat zal ik doen? Wachten tot hij is een keer begint, of zelf weer beginnen met praten?

Hij is trouwens via sms en facebook enzo altijd zwaar vaag, dus ik zou het liefste gewoon hem weer in het echt zien, maar ik heb niet zo’n zin om te vragen of hij nu wil afspreken aangezien hij zo doet?

Dus, what to do?

Ik zou gewoon een berichtje naar hem sturen, en hem dan vragen waarom hij opeens niet meer reageert?
Vraag hem of er misschien iets is… Of hij je nog wel ziet zitten.

Dan krijg je een antwoord, maar ook als je dan geen antwoord krijgt… dan zegt het alsnog wel genoeg.

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem ;s misschien kan je als je hem echt nog eens wilt zien, toevallig ergens zijn waar je weet dat hij ook zal zijn (: en als je dan tegen hem begint te praten, durft hij je waarschijnlijk niet meer te negeren! (: