Moedervlekken

Hi Girlscene,

ik heb heel erg veel en redelijk grote moedervlekken op mijn gezicht. Ik vind het afschuwelijk! Foto’s moet ik altijd bewerken voordat ze mooi zijn want anders vallen ze veel te hard op.

Bestaan er crèmes of andere producten om moedervlekken te laten verdwijnen/camoufleren? Zoja, waar kan ik ze vinden, is het slecht voor mijn huid, tips, …?

Hopelijk kunnen jullie me helpen, bedankt!

ik denk het niet

Ik denk niet dat er een oplossing voor is inderdaad.

Ik denk dat de enige drastische oplossing zou zijn, te overwegen om ze weg te halen, maar dat laat natuurlijk ook weer littekens achter :slightly_smiling_face:

Probeer het te aanvaarden, iedereen heeft wel moedervlekken, puisten, littekens van acne enz.

cremes zijn er niet…zelf heb k er ook last van en heb een moedervlek op mn gezicht vlakbij mn oor en die ga ik 10 januari weg laten halen (oke waarom zeg ik dit)

Ik heb zelf ook heel veel moedervlekken; ook in mijn gezicht, maar ik raad je niet aan ze weg te laten halen. Ik heb dit op mijn rug laten doen, resultaat: Groot litteken met daarin een nieuwe moedervlek. En dat wil je echt niet op je gezicht.

Ik weet dat er camouflage spul is dat zelfs tattoo’s bedekt. Zoek daar eens op, werkt vast!