Moedervlekken

(Ik kon hier geen apart topic over vinden, als het als overbodig beschouwd wordt mag er een slotje op)

Ik vroeg me af wat jullie vinden van moedervlekken? En dan bedoel ik gewoon alle vlekjes, kleine puntjes en wat grotere.
Zelf heb ik namelijk echt véél moedervlekken, op 1 arm welgeteld een stuk of 30 waaronder ook kleine puntjes. Ik heb me er nooit echt aan gestoord, tot ik er een tijdje geleden op ging letten en nu kan ik het niet echt meer los laten en vind ik het vreselijk lelijk.

Zijn er meer meiden die veel, écht veel, moedervlekken hebben? En stoort jullie dit bij jezelf en andere mensen?

heb ook best veel kleine vlekjes, ik stoor me er eigenlijk niet aan…

Hmm, ik heb als ik er op ga letten ook wel redelijk wat moedervlekken en als ik héél goed kijk ook allemaal kleine sproetjes op m’n armen. Tja… erg veel is er niet aan te doen. Ik zou het gewoon accepteren, waarschijnlijk valt het iemand anders niet eens op! :slightly_smiling_face:.

Ik zie het echt bij HEEL veel mensen dus zal wel normaal zijn. Ik heb het zelf niet, wel een paar maar heel klein en onopvallend, vind het niet storend bij anderen ofzo, denk dat het komt doordat je je erop focust.

Ja dit heb ik. Op mijn armen en benen en voeten wel telkens tientallen kleintjes. En op mijn rug vele kleintjes en enkele die groter zijn… Zelfs mijn gezicht wordt niet gespaard.

Hm oke, fijn om te horen :slightly_smiling_face: In mijn omgeving zie ik het namelijk niet zoveel bij mensen.

Je fixeert je er waarschijnlijk te veel op, andere mensen zien het sowieso niet omdat het zo subtiele plekjes zijn die zoveel mensen hebben. Het is zoals een deel van je lichaam. Heel normaal gewoon.

Ik vind het juist wel karakter hebben. Net als sproetjes over het hele gezicht/lichaam bijvoorbeeld.

Ik heb er in m’n gezicht alleen al meer dan jij op je arm :stuck_out_tongue: maar ik vind het juist wel mooi. Niemand die naar jou kijkt en denkt ‘man wat heeft zij veel moedervlekken zeg.’ iedereen heeft ze wel en het valt bijna niet op.

Haha ik heb echt zo’n donkerbruine rechter marlyn monroe op mn wang :stuck_out_tongue: